En tråd som Arbetsmarknadsministern bör läsa.
Visa på X →401
inlägg
De 21 rösterna kom från Centerpartiet.
Visa på X →@nielspaarup @BuschEbba 1 november 2023?
Visa på X →”Tidöpartierna sviker jägare och sportskyttar” https://svenskjakt.se/opinion/tidopartierna-sviker-jagare-och-sportskyttar/
Visa på X →DET RÄCKER NU. Fem flickor/kvinnor i månaden utsätts för sexuella övergrepp på SIS-hem. Under tvångsvård… https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid07Sww2oMYcooEsXNbwJSb3hzxsQX7Tq8CJLJGkA5aCWoSZj4kLAKDPB31hkCvzajul&id=100000494660086
Visa på X →@OrebroLUF @nilsson_elin_ Ökar detta chansen? Vidgar vyerna med en L-Ledamot från Skåne. I New York.

@OrebroLUF @JohanPehrson @nilsson_elin_ Och varför är @sofiavilhelmss med och inte jag?? #kränkt
Visa på X →Deltar på CSW67, FN:s årliga kvinnokommission. Jämställdheten går bakåt, och övergrepp på nätet ökar. Finns att jobba med!!
Visa på X →Vilken Queen!! På så många sätt!!! 🙌✌️😍
Visa på X →Det måste stå fel i tweeten från socialdepartementet. Det är väl 1/11 nu???
Visa på X →Det här är osmakligt!!!
Visa på X →”Förslaget om magasintillstånd återuppstår likt en zombie” https://www.dagensjuridik.se/debatt/forslaget-om-magasintillstand-ateruppstar-likt-en-zombie/ Tidöpartierna har lovat en minimi-implementering av EUs vapendirektiv. Ändå skickar de ett förslag till lagrådet som går mycket längre. Inte minst avseende regleringen av magasin.
Visa på X →Utvecklingen går åt fel håll!! Läs min längre kommentar om TCO:s rapport om det ojämställda uttaget av föräldraförsäkringen. @TCOSverige https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0AfthTWRQcDALvSp3XzuHrbV5URqJrbY4ewBKUmjyHRw2hccvuSEWcuiiDrjxSG6bl&id=100000494660086
Visa på X →Heja!!!
Visa på X →Hoppsan!

Otroligt. Obehagligt. Overkligt.
Visa på X →Jag tackar också för samtal…
Visa på X →@KristinaLaang Klockrent. Folk har ringt hem till mig också. Och skällt…???
Visa på X →@KattisTolgfors Ingår SD i regeringen?
Visa på X →Vi pratar alltså om en moderat riksdagsman… osmakligheten är total.
Visa på X →😆Alternativfakta på hög nivå! Elstödet var på plats. I tanken? Busch avfärdar löftesbrott om elprisstöd: ”Var på plats innan 1 november” https://www.aftonbladet.se/a/69oyLo
Visa på X →Beklagligt uttalande av miljöministern!!
Visa på X →Kunde inte sagt det bättre själv.
Visa på X →I morgon ska jag på EU nämnd. Känns ju lite skakigt, minst sagt. Vi ska alltså behandla förordningen om restaurering av natur, något som kan få oerhört stora konsekvenser för Sveriges skogsägare. Regeringen ”avstår att framföra svensk ståndpunkt”…
Visa på X →Hedi Fried, må du få vila i frid. Tack för allt.
