Något sen reflektion, men ändå... Intressant att ett politiskt utspel kan få diametralt motsatta… https://www.instagram.com/p/BLbI9UWAio2/
Visa på X →401
inlägg
Passerade Vikern på väg hem igår... ❤️ https://www.instagram.com/p/BLajRNCApjD/
Visa på X →Ler fortfarande när jag tänker på Fritis i Granbergsdal som hade fredagsmys senaste fredagen.… https://www.instagram.com/p/BLaLG9Fg2XX/
Visa på X →@TheSwedishRhino @Vapenkontroll Vet faktiskt inte, vissa beslut tydligen... Ska kolla!
Visa på X →@Vapenkontroll Nej, det gör det inte. Men det hade ju underlättat om myndigheten redan fanns på plats. Som riksdagen bestämt...
Visa på X →@Vapenkontroll Nej, men ska läsa in!!
Visa på X →@uppstyraren @Vapenkontroll @ErikLakomaa @RogerHaddadLib Förhoppningsvis vid valet 2018. Senast...
Visa på X →@Vapenkontroll @ErikLakomaa @RogerHaddadLib Typ, ja.
Visa på X →@Vapenkontroll @ErikLakomaa @RogerHaddadLib Att regeringen struntar i att genomföra riksdagens beslut är vardagsmat den här mandatperioden.
Visa på X →@BanarSabet @AbirAlsahlani Självklart! 👍🏼
Visa på X →Har lett förhandlingarna på centerpartiets förtroenderåd. Sverige behöver ett nytt ledarskap.… https://www.instagram.com/p/BKtCe3HAKXH/
Visa på X →Nöjd o mätta efter godaste vildsvinsgrytan...! https://www.instagram.com/p/BKoPXFHA42o/
Visa på X →Helt galet!!! 😳😳 https://x.com/peorehnquist/status/778469254911766528
Visa på X →Som en upplysning till regeringen kan jag säga att det är ont om räls o lastkajer i skogen #kmskatt http://24i.se/vilhelmsson-reagerar-mot-kilometerskatt/
Visa på X →Somnar med öppet fönster och fullmåne... https://www.instagram.com/p/BKWVw_iAaTI/
Visa på X →Förmiddagsfika med Gisela Chand på centralen innan möte med Polismyndighetens insynsråd. Helt ok! 😊 https://www.instagram.com/p/BKAjYaHgusP/
Visa på X →😄😄 https://x.com/andersjacobsson/status/769934202938724356
Visa på X →@BrobergMichael @CCStockman @magnusaek Ja' Verksamhetsbesök @cuf Nora, tema Folkets park.. Dalkarlsberg, Nora.... Succé! 😉
Visa på X →@CCStockman Åh, va kul! Säg till nästa gång, jag vill också! 😄
Visa på X →@Vapenkontroll Håller helt med dig. Det "annan-kultur" betingade förtrycket är ju ändå det mest synliga, därmed lättast att motarbeta.
Visa på X →http://na.se/asikt/debatt/1.4150386-att-kvinnors-livsutrymme-begransas-ar-oacceptabelt Blir nog ett kul möte på polismyndighetens nationella insynsråd nästa gång #tafsainte
Visa på X →Jag är slagen till marken. Fullständigt. Av Carola! I Nora folkets park. O


Nämen - TROTS all invandring...? https://x.com/cornubot/status/761993323959705600
Visa på X →@LisaofSweden Eller en minigrävmaskin. Går ev att samköpa med andra då det drar till sig traktens samtliga män.
Visa på X →😉 https://x.com/lisaofsweden/status/756232136336617472
Visa på X →