Alltså, kan inte valrörelsen bara dra igång på riktigt, typ nu? Efter kvällens Agenda med @annieloof blev man man ju ännu mer taggad...! 🍀
Visa på X →401
inlägg
"Varför skulle jag ändra mig i regeringsfrågan?" säger @annieloof :-)
Visa på X →@P4Orebro Professor Nordström bör upplysas om att de 600 städerna behöver mat på borden o värme i sina hus. #landsbygd #skräpyta
Visa på X →Bygg en mur runt Stockholm och kolla på vilken sida klösmärkena kommer först. #skräpyta
Visa på X →Bra. Äntligen kan man skönja aningen ordning o reda i rovdjursförvaltningen. http://www.hogstaforvaltningsdomstolen.se/Om-Hogsta-forvaltningsdomstolen/Nyheter-fran-Hogsta-forvaltningsdomstolen/Hogsta-forvaltningsdomstolen-stoppar-inte-licensjakten-efter-varg/
Visa på X →@PiaClerte Sent svar: Nej, orimligt! Att hänvisa till en icke beslutad lag är lämpligt för mig att lyfta i insynsrådet. Hör av mig i jan!
Visa på X →Utmärkt! Bra jobbat, Lööf o Fridolin. Hallå där Fridolin och Lööf! Höll ni er till sanningen eller inte? https://kit.se/2016/12/20/72028/halla-dar-fridolin-och-loof-holl-ni-er-till-sanningen-eller-inte/?utm_source=twitter&utm_medium=unicornbar&utm_name=website
Visa på X →Alla dessa bussar. Hade kunnat komma för en månad sedan. Ett år sedan. Två. Hur många liv hade då räddats? Hur många barn hade då levt? https://x.com/omarghabra/status/809539945190723584
Visa på X →Finlandsbåtarna passerar. Precis utanför fönstret. Huvudstaden levererar! #stockholm https://www.instagram.com/p/BNkHK7gAIUm/
Visa på X →Alltså... Kan nån tala om för Bolund att klimatutsläppen ÖKAT med Mp i regeringen??? #klimat Flygskatt lät inte förändra det!!! 😁🍀
Visa på X →Alltså... En diktator har gått ur tiden. Kan ju visserligen "firas", men detta!? https://x.com/rebeccawuvell/status/802453042738200576
Visa på X →Bästa Roger Tiefensee avslutar spetsutbildning i centerpartiet med att prata politiskt ledarskap. https://www.instagram.com/p/BNT45zdAaCZ/
Visa på X →@rickardnordin Rätt inställning!
Visa på X →@rickardnordin @Hanna_mb @JohanHedin_PLC @KristinaYngwe @PerLodenius @ola_johansson @mnystedt Smörgåstårtans dag. Det enda rätta. Ny röd dag
Visa på X →@JohanHedin_PLC @mnystedt Icke att förglömma Fazermint. Men, vi får återkomma i smörgåstårtefrågan!!! 😊
Visa på X →Heja Abdu och heja Nora BK!!! “@svtorebro: Nyanlända startar fotbollslag i Nora http://ift.tt/2fZaZKl”
Visa på X →Jag som tyckte Shekarabi var ganska kompetent politiker... "Stöld"? OMG...! 😡 https://x.com/dagensindustri/status/795999914664820736
Visa på X →Because I'm worth it. NK Nordstan, Göteborg. https://www.instagram.com/p/BMeVZaJgyup/
Visa på X →Gårdagkvällens vy från hotellet!! Liite kallare idag på Liseberg, men härligt!! 💥 https://www.instagram.com/p/BMbngn9AbNh/
Visa på X →Dalkarlsberg... På allas läppar! https://x.com/sr_ekot/status/793843383907258368
Visa på X →Alla spöken välkomna hem...! https://www.instagram.com/p/BMJIBEIgKVM/
Visa på X →Ehh... Alltså, statsministern... 😁😁😁😁😁 https://x.com/isobelsverkstad/status/790173864223510528
Visa på X →Jag: Ikväll kommer jag att laga världens godaste mat! 11-åringen: Det gör du jämnt, mamma! ❤️😉… https://www.instagram.com/p/BL1XA7SAvlc/
Visa på X →@PiaClerte @storahagen @nya_moderaterna @Centerpartiet @liberalerna @kdriks @sdriks Jösses... Från klarhet till klarhet.
Visa på X →@storahagen @nya_moderaterna @Centerpartiet @liberalerna @kdriks @sdriks @PiaClerte Och vad är "ett nationellt ställningstagande"????
Visa på X →