Ögonblick i skogen som får en att tänka efter... En forväg som finns med på häradskartan från… https://www.instagram.com/p/BYIlm9qjL7w/
Visa på X →401
inlägg
Sitter i en fullsatt sal på stadshotellet i Nora och lyssnar till en av de viktigaste… https://www.instagram.com/p/BXx7AFlj-Ze/
Visa på X →En sport i "skymundan", men traditionsrik o viktig! https://x.com/centermagnus/status/896494883736887296
Visa på X →På plats i Vimmerby! #astridlindgrensvärld https://www.instagram.com/p/BXsikv5jdI1/
Visa på X →Kolla in denna!!!😱😱😱😅😅😅 https://x.com/ericaronson/status/895752354447970305
Visa på X →Kolla in detta!!!!!!😱😱😱😅😅😅 https://x.com/hannawagenius/status/895582779689357312
Visa på X →@centermagnus @IPSC_Sweden Typiskt att jag är bortrest. Mina hemmatrakter! 😁
Visa på X →@storahagen Men jösses! Den till vänster har jag med! :) Från föräldrahemmet, samma årgång som ditt!!?? 😅 Vet inget om den, gör du?
Visa på X →@PiaClerte @IPSC_Sweden Men... I Kilsbergen i Karlskoga! Och jag är inte hemma i helgen!!! 😁😳 Stort lycka till!!! 💪🏼💚
Visa på X →Modernt, miljöpartiet... Det är en politiskt manifestation, inte ett veteranjippo. #svpol #Centerpartiet https://x.com/stinaaw/status/894485370406146048
Visa på X →@SofiaSegergren Tack, tömde 50 mm idag, på ett dygn! 👏🏼🌧
Visa på X →Dagens skogstur inbringade kantareller o fårtickor i påsen, doften av den härliga skivlingen… https://www.instagram.com/p/BXd3Nn4Dd1a/
Visa på X →@storahagen Tänkte att du märker nog inget...!!! 😳😅
Visa på X →Snart på väg! #titanic https://www.instagram.com/p/BXarSB9Dgpo/
Visa på X →Har huggit lite gran. Fin kvalitet! :) #gillaskog https://www.instagram.com/p/BXaYTuuDGOq/
Visa på X →@larsarnehagman Rättssystemet ska iofs inte följa regeringen utan lagen, men här handlar det ju om ett nytt förslag som ska behandlas politiskt...!
Visa på X →Om regeringen sagt "ingen bra idé att förbjuda halvautomatiska vapen för sportskyttar", varför går polisen vidare? 😠 https://timbro.se/smedjan/sportskyttets-framtid-avgors-domstol/
Visa på X →@PiaClerte 😠 laddar för diskussion efter sommaren...
Visa på X →@oluies @JohanHedin_PLC @Centerpartiet Suck... 😠
Visa på X →På ett café som är sponsrat av Björn o Benny. Var? :) https://www.instagram.com/p/BWkDgOLDdUT/
Visa på X →Dags för kvällstvagning efter slåtterslut! Min #skräpyta https://www.instagram.com/p/BWa6ohQDwWv/
Visa på X →@storahagen "Lite problem - tekniker på väg" kommer det ur högtalaren... Var är nödutgången???
Visa på X →Alltså... Exakt hur mycket ska man göra för en dotter...??? 😁😁😁 #kolmården 😉 https://www.instagram.com/p/BWSKl3sDs7o/
Visa på X →Aktivistpanelen hos S-kvinnor definierar feminism. Bäst hittills: Feminism är inte en fråga om… https://www.instagram.com/p/BWMqEKBjLT_/
Visa på X →Lyssnar på Canadas ambassadör om integration. I Canada tar det ca två år innan personen är i arbete. I Sverige? Typ 6-8 år... #almedalen
Visa på X →