Må vår herre förlåta mig... men det var äppelmos istället för mandelmassa! #höstsemla https://www.instagram.com/p/Bart4E2jej4/
Visa på X →401
inlägg
@kentpersson @svtagenda Fast just idag ställdes rätt frågor!! 😊
Visa på X →Denna himmel... Som på nån minut kan ändra färg, mönster o karaktär. Godmorgon! 😊 https://www.instagram.com/p/BaiwkMCD0g2/
Visa på X →Alltså... Hallå??? https://x.com/thomasengstr/status/921470046664318977
Visa på X →Det är strukturen som är det vidriga... https://www.instagram.com/p/Baa5SEyhESH/
Visa på X →#Utsikt2017 över för denna gången! Övertygade om företagens viktiga roll för framtidens välfärd… https://www.instagram.com/p/BaT-Y3dhShH/
Visa på X →Jag och Boris Rene förgyller huvudstaden... #utsikt2017 https://www.instagram.com/p/BaR2sRIBFuL/
Visa på X →Är på konferensen #utsikt2017 tillsammans med länets näringsliv o organisationer. Träffade… https://www.instagram.com/p/BaRta_IhiIy/
Visa på X →@staffand Så korkat!!! :(
Visa på X →Efter en hård förmiddags arbete är det viktigt att fylla på batterierna. 😅🍀 #centerkvinnorna https://www.instagram.com/p/BaL4BD2hfqO/
Visa på X →Efter en liten enkel kvällsmat sover jag nog gott på hotell Blå Blom i Gustavsberg... 😉💚… https://www.instagram.com/p/BaKL_qzBrY4/
Visa på X →@kortvilse @storahagen Håller med. Extremt dålig ton ikväll. Byt ut programledarna!
Visa på X →@storahagen @kortvilse Äsch, värva egna medlemmar! :)
Visa på X →Det händer visst något på Conventum Arena idag...! 💚 #seniorfestivalen https://www.instagram.com/p/BZ8JE6RjwBi/
Visa på X →Mitt inlägg från gårdagens generaldebatt på #cstämma @NApunktSE @svtorebro @p4orebro http://www.youtube.com/watch?v=G6OJxk2Q7nI
Visa på X →På väg mot #cstämma i Malmö... Vad gör man inte för politiken...!!! 😉💚 https://www.instagram.com/p/BZkVwx6jMf-/
Visa på X →Och vem träffar man i ett bondkök i Askersund en måndag i september? Jo, mats.a.g Mats Nilsson… https://www.instagram.com/p/BZgyDfWjLwG/
Visa på X →Igår var det folkomröstning i Irak om självständighet för kurder. Må det ha gått lugnt till och… https://www.instagram.com/p/BZf2avZjY2q/
Visa på X →Paus i ombudsgenomgången för Örebrobänken! #partistämma2017 https://www.instagram.com/p/BZYUEaOj-6L/
Visa på X →Torsdagsmiddag på Fratelli - passar en premiärkväll!!! 🎉🎈❤️ https://www.instagram.com/p/BZB93I5D9_-/
Visa på X →Varför inte lite onsdagsfika??? #centerpartiet #degerfors 💚💚💚 https://www.instagram.com/p/BY_e2UrjagN/
Visa på X →Tittar på TV-sändningar från riksmötets öppnande. Älskar den kvinnliga kommentatorn på TV 2!!!… https://www.instagram.com/p/BY8IMM7jx7i/
Visa på X →@kortvilse I flera dagar...!! 😳😁
Visa på X →Nöjd, glad o trött efter årets Noramarken. Tack alla som kom o deltog i tävlingen Stapla… https://www.instagram.com/p/BYTaEY9jbDv/
Visa på X →Från Noramarkens första dag. Morotsstaplingstävlingen avgjord. 12 lager! Vi ses väl imorgon? 😊💚 https://www.instagram.com/p/BYQwNaolCTF/
Visa på X →