På torsdag kommer Försvarsberedningen slutförhandla sin rapport, instängda hela dagen i ett mötesrum (tack och lov med fönster). Samma dag är båda försvarsministrarna med i frågestunden… Det är ju en lite speciell tajming.

1554
inlägg
På torsdag kommer Försvarsberedningen slutförhandla sin rapport, instängda hela dagen i ett mötesrum (tack och lov med fönster). Samma dag är båda försvarsministrarna med i frågestunden… Det är ju en lite speciell tajming.

På torsdag kommer Försvarsberedningen slutförhandla sin rapport, instängda hela dagen i ett mötesrum (tack och lov med fönster). Samma dag är båda försvarsministrarna med i frågestunden… Det är ju en lite speciell tajming.


Hepp. Fjärde mest aktiva riksdagspolitiker på Twitter (pga att många har lämnat såklart). Där ser man. https://www.gp.se/politik/darfor-ar-politiker-pa-x-eller-inte-musk-ar-en-enorm-hjalte.998b9ea8-222d-4dc2-a66a-b67cc7f0b71c


Mycket bra. Expropriering måste kunna vara en möjlighet i dessa sammanhang. Flera partier har lyft liknande saker senaste tiden så denna utredning ser vi fram emot att få ta del av.
Visa på X →@adampahlmant @LasseSocker Nåja
Visa på X →@egyptenguiden Internet säger 1871! https://www.svensktidskrift.se/nar-sveriges-flagga-blev-svenskarnas/ Skorstenen finns nog kvar men öppna spisen i sammanbindningsbanan används inte.
Visa på X →@egyptenguiden Vet inte alls. Men det är inte osannolikt att det ”alltid” funnits en flagga på taket.
Visa på X →@LasseSocker Vi är nöjda med de inkluderande firanden som är nu, med bland annat medborgarskapsceremonier där vi hyllar Sveriges mångfald av olika människor! /inte längre så ung men iallafall vänstertjej
Visa på X →@MMWennberg @pavloscavelier @hejdejakob Två olika saker om man läser artikeln, rubriksättaren har blandat ihop. Praktik för universitetsexaminerade, förebyggande arbete mot hemmasittande.


@hejdejakob Två olika saker om man läser artikeln, rubriksättaren har blandat ihop. Praktik för universitetsexaminerade, förebyggande arbete mot hemmasittande.


Jobba, jobba, jo-obba!

@Mang3be @Gnetbert19 @RasmusJarlov Sedär, det är avgjort, ta tillbaka oss Danmark!!
Visa på X →Det är sällan man ser Moder Svea, som står på riksdagshusets tak, såhär rakt framifrån. Hon har en ganska bestämd blick. (Ja, bilden är lånad av Nato).

@Petba91 Och øl.
Visa på X →@bockfot Jag tror man kan ansöka om fler timmar per dygn hos statsministern.
Visa på X →@bockfot Absolut. Allt ska göras, helst samtidigt.
Visa på X →@bockfot Det vore absolut bäst med en eller två simlektioner i veckan på skoltid. Men det är ju en hel del annat som också ska hinnas med på skoldagen. (Jag tror det är bättre att ta simbudgeten utanför skolpengen).
Visa på X →@Petba91 Bättre mat, bättre öl.
Visa på X →@svitlanaza Så fint!
Visa på X →Blev rörd! Vilken fin hälsning från Ukrainas ambassad på nationaldagen!
Visa på X →@RasmusJarlov Det är ömsesidigt!
Visa på X →Detta är en rolig analys! Mvh Skåne, danskt till 1658 och stolt över det!
Visa på X →@RasmusJarlov Hallå! Skåne här! Danskt, och stolt över det!, till 1658.
Visa på X →Grattis Sverige! Idag firar vi demokrati, fred, välfärd, jämställdhet och att Sverige har visat vägen för många andra i miljöarbetet. Men Sverige har också brister och måste bli bättre för alla. Detta fortsätter vi att arbeta för varje dag.

@mpawlo Du behöver inte oroa dig för det.
Visa på X →