
21
inlägg

https://www.facebook.com/share/p/1MoFSi1HnU/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →https://www.facebook.com/share/18Qm6FxDqa/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Sossarna vill införa en bankskatt. Som många varnar för är att vanliga bankkunder får betala kalaset. Unga barnfamiljer som lånat mycket blir det extremt dyrt för sv#pol https://www.di.se/nyheter/bankforeningen-sa-mycket-hojer-ny-bankskatt-borantorna/
Visa på X →@beckmansasikter Hur tänkte man 😀
Visa på X →Debatterar sänkt matmoms Det kommer att gynna vanliga människor
Visa på X →Bra hot mot förtroendevalda ska straffas och vissa så kallade experter som sitter i tv soffan och tycker, kanske exempelvis tv4 ska fundera på om man ska ta in sådana personer. Nu kommer dom mot aktivisten Andreas Klominek. https://www.expressen.se/nyheter/krim/nu-kommer-dom-mot-aktivisten-andreas-klominek/
Visa på X →Det dummaste på länge. Som om man inte har tid att kampanja ändå och riksdagsledamöter är väl inte de enda som kampanjar för sitt parti ! #svpol Rasar mot regeringens sommarkrav: Ställer in valrörelsen https://www.aftonbladet.se/a/oE6gA7
Visa på X →https://www.aftonbladet.se/a/k0J45B Genom att göra ett bra jobb utgör Carl-Oskar ett hot mot Socialdemokratin. Därför svartmålas han i sossemedia #svpol
Visa på X →Skriver i lokaltidningen lokalt i om att bilen är ett måste för att kunna bo på landsbygden


https://bulletin.nu/debatt-extrem-klimatpolitik-hotar-andra-utvecklingsmal
Visa på X →Bara en ambulans i Stockholm city: ”Måttet rågat”. Inte klokt att det bara finns en ambulans i Stockholms city med tanke på antalet invånare plus turister. Skulle dessutom inte vilja jobba i sån arbetsmiljö #svpol https://www.expressen.se/nyheter/sverige/bara-en-ambulans-i-stockholm-city-mattet-ragat/
Visa på X →”Värna svenskarnas tillgång till naturen” | Svensk Jakt #svpol https://svenskjakt.se/opinion/varna-svenskarnas-tillgang-till-naturen/
Visa på X →Reagerar inte M när riksdagsledamöter närmar sig ytterhögern? - http://DN.se.. DN tycker att Lars Beckman närmat sig ytterhögern säger mer om DN än LB. DN har snarare mer närmat sig vänstersidan.#svool https://www.dn.se/ledare/lilian-sjolund-har-m-inget-att-saga-nar-riksdagsledamoten-flirtar-med-ytterhogern/
Visa på X →Riktigt osmakligt av vänstersidan. Man hugger på Forsell genom en minderårig person. Tänk om detta var det motsatta? Vilket liv det hade varit. Man kan också undra hur många i S o V har anhöriga i extremvänstern. https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/skadegladjen-mot-johan-forssell-avslojar-vanstern/?utm_medium=Social&utm_campaign=EchoboxStory&utm_source=Facebook&fbclid=IwQ0xDSwLdxOpleHRuA2FlbQExAAEegl6tDBoFXj-nuCXVBsaW6yQ1eCjJ1DAHC1VPUdR-86UNniCMdhSkzD273UQ_aem_-7a5tOljc66n64vxqnXtpg#Echobox=1752172636
Visa på X →Men jösses vilken snedvriden debatt. Det är alltså regeringens fel att vi har en klimatpåverkan. Vi står för 0,2 procent av världens utsläpp. https://www.expressen.se/debatt/debatt-rominas-extremvader-drabbar-hela-europa/
Visa på X →Ukrainas ambassadör besöker moderaternas riksdagsgrupp och betonar verkligen hur viktigt Sveriges bidrag till Ukraina är i deras hårt utsatta situation och hur tacksam man är.


Partiledardebatt där statsminister tar upp att en vanlig familj fått 23000 i sänkt skatt per år #svpol


I måndags besökte jag fastighetsägare som hade samråd om utrivning av dammar i Fredriksberg. Det vore djupt olyckligt för de boende om det händer. Miljöförstöring! @dalademokraten skriver om mötet. #svpol #Fredriksberg https://www.dalademokraten.se/artikel/fredriksbergsborna-om-en-ny-framtid-dodsdomda/


Igår hade jag pressträff med frisörföretagarna på cityfrisörerna. Dala-Demokraten har en artikel i ämnet. https://www.dalademokraten.se/2025-06-02/frisorerna-vill-rensa-upp-i-branschen-nu-hoppas-mats-pa-rut-avdrag/

