Allt jag önskar på min födelsedag är att du tittar på Jonas idag!
Visa på X →447
inlägg
@claralindblom En mkt mkt sjuk människa 😔
Visa på X →Jag tänkte, nu ska jag skriva en rolig tweet efter flera månaders tystnad, men det är svårt att toppa detta.

Glad Påsk twitter! (Tekniskt sett är den ju glad först imorgon, men i vanlig ordning firar vi svenskar en dag för tidigt, jmf julafton)

Å så finns det dom som säger att politiker är tråkiga.. 🕺
Visa på X →Priset för för billig och flexibelt arbete betalas av de anställda i form av otrygghet, regelverket måste ändras! https://www.altinget.se/artikel/weidby-v-priset-betalas-av-de-anstallda-i-form-av-otrygghet#.XobHyDQR_C4.twitter
Visa på X →Twitterstressen! När man inte varit inne på flera dagar och inte orkar scrolla. Stänger appen och återgår till mobilspel..
Visa på X →#kulturellappropriering

@aliesbati JA 🙌
Visa på X →#livsnjutarvänstern

Tal till nationen. Högtidligt och allvarligt. När hörde vi ett sånt senast? När Palme dog? Lind?
Visa på X →@jennylinp @JohannesKlenell @weirwoodpodden TVÅ OCH EN HALV TIMMA! 😮
Visa på X →Va inte en #convidiot

@jennylinp @JohannesKlenell @weirwoodpodden ÄNTLIGEN!!!
Visa på X →@aliesbati There's a lover in the story But the story's still the same There's a lullaby for suffering And a paradox to blame But it's written in the scriptures And it's not some idle claim You want it darker We kill the flame
Visa på X →#slussen #COVIDー19

Vänsterpartiet skjuter upp kongressen, @jsjostedt sitter kvar 🚩✌️
Visa på X →Avtalsrörelse efter Corona, glöm inte vem som sålde toapapper 🧻till er! #handels
Visa på X →#rockasockorna känns så enkelt och självklart att göra. Plättlätt sätt att manifestera allas lika rätt och värde. För alla är olika och lika bra alldeles oavsett antalet kromosomer. 🧦

Om du är frisk och har råd, käka gärna på lokala haket! Det där med schyssta villkor tänker vi ju på annars också såklart, men ändå 👇
Visa på X →Välkomna! https://handelsnytt.se/2020/03/19/anstormning-av-nya-medlemmar-till-handels/
Visa på X →@aliesbati Sådan är kapitalismen osv
Visa på X →Alltså, vi som är friska debatterar och stiftar lagar, precis som vanligt.
Visa på X →Idag skedde nåt historiskt. I princip alla riksdagsledamöter suppleanter i samtliga utskott. Detta för att riksdagens arbete faktiskt pågår som vanligt, om än med färre personer. Så nu delar vi (inom varje parti såklart) solidariskt på alla möten och debatter.

När bästa politikpodden #dps tar paus pga @torehammar föräldraledighet, och saknaden efter @FFurtenbach och @TomasRamberg är mycket stor, tar @viktorbk och @maggiestromb ändå ett bra ansvar och ger oss #verkställandeutskottet. Jag gillar.
Visa på X →