#jagstödjerschysstavillkor
Visa på X →447
inlägg
Eller hur?!?
Visa på X →Jag (och v) tycker som LO. Läs tråd 👇
Visa på X →Anmärkningsvärt att @Eva_Nordmark & co., mitt i en pandemi, prioriterar att kraftigt försämra arbetsrätten och köra över LO. Det är inte vänsterpartiet som skapar kaos och kris, det ansvaret ligger helt på 73-punktsgänget.
Visa på X →”SD är ett parti som alla andra” .. NÄ, DET ÄR DOM INTE.

Rasister startar ett rasistiskt nätverk. I riksdagen. #svpol

🙌🚩👇
Visa på X →Strid om arbetsrätten ger medvind för Vänsterpartiet! ✌️🚩 http://DN.SE https://www.dn.se/sverige/dn-ipsos-strid-om-arbetsratten-ger-medvind-for-v/
Visa på X →@StefanIversen1 Thåström. Tappat räkningen, ibland flera gånger samma turné
Visa på X →Är inte det mest upprörande att nån har spetsat Jesus? Är det ingen som tänker på barnen?!?

Läs den här tråden.
Visa på X →Bra nyheter!
Visa på X →Jag kan eventuellt köpt glögg och pepparkakor idag.
Visa på X →Hon är en härlig prick, den där @nooshiit. Utöver att hon är smart och klok alltså.
Visa på X →Vad blir nästa steg? Betalda raster för att äta? Ledigt för att sova? Semester..?

Kolla @blanksteg! Nu får vi bara hoppas att en massa köttätare inte får i sig fel korv 🌭

ALLA kommer sakna @jsjostedt 😭
Visa på X →Äntligen ett bra tips!
Visa på X →Köttlobbyn i EU kör hårt.. men ärligt, ”korv” och ”burgare” är ju bara ett format.
Visa på X →Ja
Visa på X →Vi vill ha ett par besked av Stefan Löfven. 🛑Att utredningsförslaget inte kommer att omvandlas till lagförslag. 🛑Att ett annat förslag inte ska ha samma brist på balans. 🛑Att det aldrig ska gå att göra uppsägningar utan saklig grund.
Visa på X →@aliesbati
Visa på X →Bild på gullig hund för uppmärksamhet.
Visa på X →Inga lönehöjningar måste väl också innebära att inga hyror höjs eller maten blir dyrare?

@aliesbati BLOCKA!
Visa på X →