Håller med Birgitta!
Visa på X →357
inlägg
Så sant! I kristider vill alla ha det starka samhället!
Visa på X →@RachelDeBasso @_DanielBrandon @StefanJutterdal @winberg_ @AnnikaLinder18 @DoftpionCarina @AvrilDrummond1 @KristinaBlidner @HesseMarith @awilkie72 @MartinLindenMD @ceciliafriden1 @MarieGranberg @OlaussonSusan @KULneuroPT @HelenaPepa @MarianneGranbom @annesode @mari_lundberg @UnnurPeters @TinaLambrecht @MkinenTiina @HjerneM @CSWahlin @LindqvistMarita @cchruzander @aknergardh @goranhenriks @MiaFrisk @johanna_linder Tack @RachelDeBasso 5 saker som gör mig lycklig; min familj, havet, lyssna på/läsa böcker, att resa och jämlikhet! Jag nominerar; @helenebjorklund @arvidsson_t @AylinFazelian @Monicahaider @DesireTornqvist
Visa på X →Det finns många opartiska som på Twitter delar din uppfattning Simon!
Visa på X →Vi är alla beroende av varandra!!❤️
Visa på X →Jönköping kan få ny tandläkarutbildning - P4 Jönköping | Sveriges Radio https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=7430451
Visa på X →En viktig pusselbit för att utbilda fler tandläkare!!
Visa på X →Alla män har en hemläxa att göra https://www.aftonbladet.se/a/kJO09X
Visa på X →Klokt av Sanna Marin Finlands socialdemokratiska statsminister!


Värdighet, sorg och gemenskap, ord som beskriver minnesstunden i Storkyrkan för offren i flygkraschen i Iran. "Att minnas de omkomna är en kärlekshandling"
Visa på X →I mitt Sverige hjälps vi åt, här gäller plikt och rätt för alla oavsett kön, bakgrund m.m Jag bävar för det SD vill ha, en politik som splittrar människor och samhälle. Vad skickar det för signaler till de många med annan etnisk bakgrund som varje dag bidrar till vårt samhälle
Visa på X →Snart jullov!


Polisen måste kunna agera mot gängvåldet https://www.aftonbladet.se/a/EW2oWa
Visa på X →S i justitieutskottet besökte Sofielund i höstas. Ett mycket bra och viktigt arbete! Hela samhället behöver jobba tillsammans för ett tryggt och attraktivt samhälle. Stort grattis till alla iblandade!!
Visa på X →Möter en kille på gatan i Stockholm med solglasögonen nedstuckna i halsingningen. Så härligt med optimister i decembermörkret! 🥰
Visa på X →Äntligen! Svenska villkor ska gälla i Sverige!
Visa på X →Nu inleder Magdalena Andersson jämlikhetskonferensen i Huskvarna! Härligt att samlas!


Idag har jag fått möjlighet att berätta om mina erfarenheter som valobservatör i Belarus. Att internationella observatörer var på plats betyder mycket för alla de som vill se ökad demokratisering är största värdet!


Att regeringen inte tar frågan om trygghet och säkerhet på stort allvar faller på sin egen orimlighet. Ett stort antal beslut har fattats i riksdagen. Idag beslutar vi om att angrepp på blåljuspersonal ska kriminaliseras. Samhället står tydligt bakom blåljuspersonalen!
Visa på X →Tydligt att det nu manifesteras ett högerkonservativt block i Sveriges riksdag och där SD har taktpinnen och M och KD är burkslavar.
Visa på X →Flera bra samtal idag på hemmaplan. Synpunkter på sjukvården, kommunpolitiken och behovet av en stark och tydlig röst för ett annat Sverige, en annan värld och bort från politik vars livsluft bygger på rädsla och misstro. Det är så värdefullt med alla samtal i vår lilla stad!
Visa på X →Näringslivet vill se höghastighetståg i Jönköping - P4 Jönköping | Sveriges Radio https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=7321951
Visa på X →I KD:s starkaste fäste står man fast vid behovet av höghastighetsjärnväg.


Höghastighetsjärnväg är Sveriges största samhällsbyggnadsprojekt i modern tid


Two days ago the Swedish delegation visited the Amal Center, an NGO for empowering women. Civil society is of great importance in creating gender equality and sustainable societies. Thank you Souad Kadi, Kenza Taarji and all other women for maning positive change! #OSCEPA

