Kanske inte AKB:s bästa dag på jobbet
Visa på X →357
inlägg
Moderatledaren Anna Kindberg Batra sköt från höften men träffade sig själv i foten
Visa på X →Moderaterna vill fälla regeringen kan utvecklas till moderaterna fäller AKB
Visa på X →Så stor är AKB:s och M:s desperation att man med stöd av SD är beredda att sätta populism före ansvar o samförstånd?
Visa på X →Cecilia Udden äger när hon pratar om ledarskap på #idrottsgalan2017
Visa på X →Nu kommer ljuset åter!

Du åkte med fel tåg ;) https://x.com/johanssonsi/status/809431696680611840
Visa på X →Är det på åkermark? 😀 https://x.com/ackoankarberg/status/803546468988678144
Visa på X →Fler än politiken har ansvar för ett hållbart samhälle på demokratisk grund. Media, näringsliv, civilsamhälle https://x.com/carinaodebrink/status/803539515013038080
Visa på X →Regionfullmäktige: viktiga motioner om ekologisk och social hållbarhet. Inga media är på plats, det skapar demokratiunderskott!
Visa på X →Gregory Golding, arb.förmedl beskriver behovet av ökad befolkning för framtidens jobb #attraktionskraft2016

Attefall startade 57 utredningar om bostadsbyggande. Vi bygger 57 000 bostäder - vi bygger landet!
Visa på X →Det gör fysiskt ont och gör mig så förbannad att människor saknar spärrar, moral! Väntar på dun återkomst - du behövs!! ❤️ https://x.com/veronicapalm/status/798425809010749440
Visa på X →Betydelsen av eldsjälar i idrottsrörelsen kan inte underskattas, men var är kvinnorna? #jkpgsfotbollsgala #jp #långttilljämställdhet

Måste säga att det är högst anmärkningsvärt: KD och @MiaFrisk citerar ett parti med rasistiska rötter och tar det som intäkt för egen budget https://x.com/miafrisk/status/794219512677761024
Visa på X →De borgerliga i RJL bör kanske i fortsättningen benämnas Allian(SD)en?
Visa på X →Håller med, vi vann fast vi förlorade. M-KD-L-C går mot botten med SD om halsen. Ett rasistiskt parti som gör skillnad på människor https://x.com/racheldebasso/status/794098042278449152
Visa på X →Kom ut ur garderoben KD och alliansen. Tala om var ni tar pengarna? Ni finansiera inte era investeringar - vilka pengar använder ni? https://x.com/ackoankarberg/status/793830879542013952
Visa på X →På vårdcentralen i Gislaved kan invånarna själva gå och kontrollera sitt blodtryck, bra sätt att jobba patientcentrerat https://x.com/jonkopingspost/status/793777113136566272
Visa på X →S vill mer när det gäller rekrytering och minskad sjukfrånvaro. Det kallar de borgerliga för politisk klåfingrighet #sitterhellreibaksätet
Visa på X →Vi tar ansvar och använder en del av likvida medel. Moderaternas förslag innebär stora neddragningar i vården. Det har vi inte råd med! https://x.com/BengtStaude/status/790568664718245888
Visa på X →Alliansens frustration tecken på att vi tänker rätt. Investeringarna får inte bli en gökunge som innebär besparingar i hälso- o sjukvården https://x.com/miafrisk/status/785705127487438848
Visa på X →Nu till frågan: vem tar vem? Som om väljarna saknar betydelse, borde finnas viktigare sakfrågor, tror väljarna hellre vill höra om det
Visa på X →Håller med om att M-artikel i DI är populistisk. Jag vet vad M i länet står, synd att ni inte haft större inflytande i ert parti. https://x.com/martinhytting/status/783979850973470720
Visa på X →Bedrövligt att M byter fot när det gäller höghastighetsjärnvägen!
Visa på X →