@paweb77 F'låt. Glömde 😅
Visa på X →439
inlägg
@chrwallg Jag var snäll som satte gränsen till 2014. Lågaffektivt bemötande. Men justerar gärna några decennier bakåt.
Visa på X →Nämn en enda sak efter 2014 som svensk feminism har åstadkommit för att göra livet bättre för kvinnor i Sverige. Eller för män och barn också för den delen.
Visa på X →3,2 miljoner av jaktkortpengar till ett feministiskt forskningsprojekt för jägare. https://www.jaktjournalen.se/ledare-jagarnas-pengar-ska-inte-ga-till-feministisk-kvasivetenskap/
Visa på X →@anderslindberg Hur kan det vara ett hot mot demokratin att ca var femte väljare vill ha en annan politik än den vi ser nu?
Visa på X →"– Min uppfattning är att vi som nation i många år har tjänat på ett europeiskt samarbete, menar Hans Dahlgren. – Det finns en risk att de europeiska ekonomierna rasar ihop." [Sic!] https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jattelik-aterhamtningsfond
Visa på X →Vi tar strid för landsbygden - mot Centerpartiets skadliga avvecklingspolitik. #SD #Centerpartiet #landsbygd https://corren.se/asikter/debatt/artikel/centerpartiet-avvecklar-den-ostgotska-landsbygden/jdm96p4j?fbclid=IwAR06pqGLZd2qrRogb7VQgLxd6dqdt-tReyDxqzsKAXeAKetCBq2b9mpV7Yc


@isafredriksson1 @Snyggois När vänsterpartister pratar med sin egen spegelbild kan det låta så här. Om hon går runt och bekräftar andra människor men inte vill göra det egentligen så får hon väl sluta upp med det helt enkelt. Men vi andra ska inte behöva lida för hennes problem.
Visa på X →Att rasera det som man byggt upp under lång tid och hårt arbete går fort. Att bygga upp det så det fungerar igen kommer ta väldigt lång tid. Kanske några decennier. Gäller både svensk migrations- och utbildningspolitik.
Visa på X →@FMannerheim Och den utvecklingen har pågått under hela 2000-talet. Vi är nog många som först såg det som något bra för att sedan inse vilket katastrof det är för våra barn och ungdomar.
Visa på X →En anonym och hemlig beundrare har bemödat sig om att skicka en present till mig. Med porto för 48 kronor och allt. Så kan livet som fritidspolitiker för ett av Sveriges tre största partier se ut en helt vanlig måndag.


@FMannerheim Jag hade en gång en elev som hade som extra anpassning att sitta med hörlurar och lyssna på musik under lektionerna. Han vägrade som tur var. Han gjorde det aldrig annars så han förstod inte varför han skulle lyssna på musik med hörlurar i skolan.
Visa på X →@brommaprepper Attans så dum jag var. Jag borde ha valt snabbspåret till att bli lärare istället för 5 års heltidsstudier med studielån. Men det fanns ju inte när jag utbildade mig. https://arbetsformedlingen.se/download/18.4f830fa916b940c936f7d4a/snabbspar-larare.pdf
Visa på X →@blocked_stefan Se där! Ren vinst för alla oss andra med andra ord #ironi
Visa på X →