Hjälpen måste fram! Om människor lider och vi ger skattepengar för att minska lidandet är det vår skyldighet att se till att hjälpen når fram. Det är moraliskt riktigt, medmänskligt rätt och enkelt sagt, rena självklarheter.
Visa på X →418
inlägg
🇫🇮💙🇸🇪
Visa på X →Well, so much for de-escalation... can we ask that even worldleaders now see what kind of excuse for a man Putin is?
Visa på X →Före socialdemokraternas nedmontering av kärnkraften såg man fram emot fina, soliga helgdagar- då kunde man gå ut och njuta. Idag ser fram emot helgen för att det blåser halv storm ute- då kan man njuta av elpriserna går ner. Låt aldrig mer S, Mp och V få makten.
Visa på X →Orbán does not speak for the Swedish people. He does not speak for the EU. What is sad is that he speaks for Putin's Russia. That is sad. It is in fact not just sad, it is a problem.
Visa på X →Det går inte att vänja sig vid detta. Vi måste kämpa emot ryssland på alla sätt som det går, varje dag! Därför är jag förtvivlad över de uppgifter om att komponenter i rysslands vapen kommer från länder utanför ryssland , däribland även Sverige via Turkiet. Det ska stoppas!
Visa på X →Svensk teknik används i ryska vapen som dödar ukrainska medborgare. Det här ska inte få hända! https://da.se/2024/10/svensk-teknik-i-ryska-hander/
Visa på X →💔♥️
Visa på X →Att hylla terrorister på svenska gator är fel. Att skandera för massaker på judar är helt, totalt oacceptabelt. Orden ”aldrig mer” måste få en betydelse.
Visa på X →Låt detta sjunka in. Det är för mig självklart att Ukraina ska få använda vapnen i sin hand att försvara sig innanför nationens gränser OCH genom att slå ut fienden på andra sidan gränsen.
Visa på X →Stor skandal av @socialdemokrat i kammaren idag! Står verkligen Magdalena Andersson bakom ledamöternas anföranden om att jämställa Ryssland och Israel?? Det här måste Magdalena Andersson svara på! @ExpressenLedare @GPledare @bladetledare @SvDledare
Visa på X →@moderaterna leder en stark och handlingskraftig regering. Det blir oerhört tydligt i #agenda partiledardebatt att Magdalena Anderssons regeringsalternativ inte skulle klara leda landet- de har inte en ens en gemensam idé hur framtiden ska se ut. De är bara arga, Magda-arga.
Visa på X →♥️
Visa på X →Om ni fortfarande undrar varför @socialdemokrat fortfarande försvarar sin rätt att kränga lotter trots att det så svårt svärtar ner dem:
Visa på X →Pål var glasklar. Ukraina har en självklar rätt att försvara sig. Och ska kunna slå tillbaka både innanför sina gränser och utanför.
Visa på X →💙💛
Visa på X →Varför tror Magdalena Andersson och @socialdemokrat att det är själva produkten som är problemet. Om Sossarna anlitar kriminella som prackar på dementa människor alltför dyra salamikorvprenumerationer så är det liksom riktigt, riktigt fel det också.
Visa på X →⤵️
Visa på X →(S)OLKIGT! Igår imploderade @socialdemokrat i ett blottat bedrägerilotteri. Samtidigt i Utrikesutskottet: en utfrågning av SIDAs nya GD om de gravt bristfälliga avtal den förre GDn gjorde. Ledsamt att se hur S solkar både SIDAS förtroende och föreningars lotteriverksamhet.
Visa på X →Bra gjort av @FBAFolke! 💙💛
Visa på X →Ukrainas frihet är vår frihet. Mycket tacksam över vår regering med Pål Jonson i spetsen som tar detta på mycket stort allvar. Stödpaket17-Från donation till produktion. Mycket bra! 🌟

@TobiasBillstrom Tack, stort tack för allt gott samarbete. Du har verkligen gjort skillnad för Sveriges framtid. 🌟 Önskar Dig varmt lycka till!
Visa på X →Så fint att se! Ni gör skillnad! Fortsätt kämpa!
Visa på X →💙💛
Visa på X →💙💛
Visa på X →