Lyssnar på Sveriges utrikesminister @MariaStenergard i P1. Så tryggt att ha en utrikesminister besjälad av att göra rätt för det lilla svältande barnet liksom av att skuldbördan grundligt analyseras, rättssäkert avgörs utifrån internationell rätt- inte av den som skriker högst.
Visa på X →418
inlägg
Sveriges utrikesminister Maria är ingen man dribblar bort. #boom 💥
Visa på X →@MagnusRanstorp @CarinaHagg @KattisTolgfors @strandhall @johanssonmorgan @JoarForssell Du har en stående inbjudan, kära vän! @MagnusRanstorp Din kunskap är för oss värdefull. Jag skulle dock fara med osanning om jag höll med om att utrikesutskottet saknar analys om vad Hamas är och står för. Men om det står för (v)arje ledamot får vara osagt.
Visa på X →Stort varmt tack! 🙏
Visa på X →Och jag skulle inte alls bli förvånad om informationen redan fanns på @socialdemokrat högkvarter och plockades fram precis nu. #skottifoten
Visa på X →💔
Visa på X →Jag tycker att de som försvarar Lorena Delgado Varas och anser hennes beteende vara rättrådigt borde skämmas! Och i rimlighetens namn också uteslutas. Att försvara antisemitism är förkastligt! @vansterpartiet @VansterniEU
Visa på X →Det här är så rätt! 👏👏👏
Visa på X →Man kan vara 105 eller 1000 och skriva tusen ord om fred. Men Ryssland lyssnar inte på ord. Det lyssnar på styrka. Att rusta är inte att hota – det är att försvara. Sverige valde Nato för våra barns frihet. Att blunda är inte empati. Det är kapitulation.

✨🇸🇪🇯🇵✨
Visa på X →@alexstubb @realDonaldTrump Well done! Golf is perfect for solving big problems—it fosters relaxed, strategic conversations and builds relationships. Fresh air and movement also boost creativity and better decisions.
Visa på X →Putin ska få sitt rättmätiga straff!
Visa på X →👏👏👏💪
Visa på X →Frsmtidssignaler. Bra!
Visa på X →@KVigard @Ericson_ubbhult Ja. Det blev ingen presskonferens eftersom en av presidenterna hade värdighet och valde att lämna. Den andra avslutade med att säga -”Det blev ju bra TV!”
Visa på X →Дорогі друзі в Україні! Ви не самотні. Разом ми сильні! 💙💛
Visa på X →Kära vänner i Ukraina! Ni är inte ensamma. Tillsammans är vi starka! 💙💛
Visa på X →@tetro_silva @sentdefender How many times did president Zelensky say ”Thank you” just in this short clip?
Visa på X →Ukrainas president är fast i en Kafka-scen. Hur många gånger säger han inte- ”jag är tacksam. Jag är tacksam mot det amerikanska folket.” Och blir överröstade med att nä, det är du inte.. De båda amerikanarna kommer inte att få till historien som de vuxna i det rummet iaf.
Visa på X →Har dessa förlorat all heder i kroppen? De är inte längre ”svenska” freds.

@ZelenskyyUa Slava Ukraini! 💙💛
Visa på X →💙💛
Visa på X →@ItsDeanBlundell 11. // Apply for membership of the EU. Free trade and friendly people are actually quite nice.💙🔆
Visa på X →Sveriges riksdag fattade idag ett beslut om ytterligare stöd till Ukraina. Det är inte ofta vi applåderar våra egna beslut. Men idag gjorde vi det. Slava Ukraini! 💙💛
Visa på X →Mr Musk, this - what you are saying- was a falsehood spread in 2024 appearing again. The truth: The United States does not provide 2/3 of NATO's funding, it provides something closer to 16% of NATO's funding. The amount of funds owed by each country is 2% of said country's GDP.
Visa på X →