Vi bugar och tackar för landet.
Visa på X →401
inlägg
Överraskande får man säga men även Aftonbladet får elräkningar måhända.
Visa på X →Lorentz Tovatt samma utskottsmöte med information och han kunde lika gärna stannat hemma för utkomsten blir densamma i det han skriver. Populistiskt och bedrövligt inlägg och med borttaget kommentarsfält.
Visa på X →Exakt. Den rödgröna regeringen har drivit en politik som fördärvat för landet och medborgarna när de stängt ner kärnkraftverk. Tragiskt så man blir förbannad. Vem river en bro utan att ha en ny på plats. Bara en rödgrön regering.
Visa på X →@JonasNi34570255 Inte enligt din beskrivning om den ena efter den andra. Tre vildar sitter i KF Det är gamla avhoppare som jobbat för SD under en längre tid. Som sig bör borde de lämnat sina uppdrag för de partier de valdes in. I övrigt står var och en fritt att byta parti.
Visa på X →Gais BioMaterials i Helsingborg fick EU medel och har utvecklat plastpåsar som är nedbrytningsbara och kan användas 50 ggr. De ska ändå beskattas enligt dom för att de ser ut som plastpåsar. Nej till plastpåseskatten!
Visa på X →Vi 🙏🏻 att så inte skedde. Det är skrämmande beskrivning av läget vi fick i inslaget från Alexander Jeremic.
Visa på X →På tv4 nyheterna ” det är en välsignelse att ingen kommit till skada” Om att kasta brinnandes föremål in på en buss där chaufför och resenärer fanns i Malmö. Linköping, Norrköping, Örebro, Landskrona och Malmö. Fruktansvärd påskhelg som inte borde fått ske.
Visa på X →Det här är så vidrigt och totalt meningslöst våld som leder på helt fel väg.
Visa på X →Det är en riktigt farlig utveckling som pågår.
Visa på X →Har besökt nattvandrarna som gör ett fantastiskt jobb från civilsamhället. Riktiga hjältar som vunnit ungdomarnas förtroende de på hemorten. #bjuvskommun #nattvandrarna #nattvandrarnabjuv

Ta kaffe med er och slut upp. 👍🏻
Visa på X →@GulanAvci Fruktansvärt - mår illa av grymheten.
Visa på X →Verkligen glädjande. 👏🏻👏🏻👏🏻
Visa på X →Grattis @KinbergBatra
Visa på X →Fruktansvärt räcker inte.
Visa på X →Moderaterna var positiva och sa att det kommer att behövas mer enligt @EdwardRiedl . Vårt parti är ett av flera. Centern behöver göra sitt jobb med att kontakta och tala med partier för att få majoritet för sina förslag. Det åligger C och inte M.
Visa på X →Och ännu dyrare att bo, leva och verka i Skåne.
Visa på X →Så oerhört fruktansvärt. 😢
Visa på X →Var gång jag ser dessa inlägg blir jag heligt förbannad på regeringens nedträngning av Ringhals och det läge de försatt oss i. Arg? Svar ja och bedrövad för landet.
Visa på X →Följer du också Agendas skolspecial i kväll? Självklart gör jag det. #lärare #rektor Har du missat? Se svtplay.#agenda

Instämmer. Innehåll och elevers möjlighet att få en bra skolgång, kunna läsa vidare på gy till yrke eller högre studier för att kunna påverka sitt liv ska står i fokus. Innehåll inte skolform. #svpol #Utbpol #svtagenda
Visa på X →Svara på den S och V. #svtagenda #utbpol #Svpol
Visa på X →Tragiskt 0,05 poäng för att komma in på lärarutbildningen. Att sänka krav för att få antalet lärare att öka är inte en lösning. De med bäst studieresultat söker inte. Oroar mig om att obehöriga ökar i skolan. #svpol #svtagenda #utbpol
Visa på X →Håller du inte måttet ska man också kunna stänga skolan. Tydligt och bra av @larshjalmered i skoldebatten på Agenda. #svpol #svtagenda #utbpol #svpol
Visa på X →