@ErikGavell @CamillaBrodin Det kommer information som vi behöver få klarhet i kring AF och uppdrag. Det handlar om orimliga och omöjliga krav.
Visa på X →401
inlägg
@_annadahlberg Noahs Dagostar förstör för sig själv men främst för tittarna som ska kunna höra debatten. Det ska gå att höra vad de olika partiledarna säger i sina svar på frågor. Tragiskt anser jag.
Visa på X →@JesperSkalberg Ytterst få. Ingen vill att en person avbryter och pratar hela tiden när en annan person fått ordet. Nooshi Dagostar (V) förlorar på att uppträda så.
Visa på X →Tack för bra musik på väg hem från Almedalen till Skåne @RichardHerrey
Visa på X →En viktig resa att ta sig in på arbetsmarknaden.
Visa på X →Till Per Bolund partiledardebatten i TV4. Citat ” Sverige behöver kärnkraft för att kunna bygga ut vindkraften” | Tidningen Näringslivet. ” #pldebatt #partiledardebatt #tv4 https://www.tn.se/opinion-och-debatt/29446/sverige-behover-karnkraft-for-att-kunna-bygga-ut-vindkraften/
Visa på X →Om kriminalitet. Det som funkar i Danmark bör funka i Sverige med viss justering. Det gäller att hålla i och inte svaja. #partiledardebatt #pldebatt #tv4
Visa på X →Ett mycket informativt möte om SkiStars verksamhet och Visit Sweden. Tack VISITA med medlemsföretag som var på plats för era heads up.
Visa på X →@KatarinaWm @BuschEbba Och statsrådet @BuschEbba är ju spot -on när hon säger att det det är oklokt att fastna i listan på uppfattningar och inte få beskriva politiken som bedrivs i intervjun.
Visa på X →Instämmer till fullo. Det kloka vore att ägna sig åt att presentera sin politik.
Visa på X →Rätt så.
Visa på X →@Yzmo @MagnusBorrby @dadgostarnooshi Och det uppdraget har de fått.
Visa på X →@marcusfriberg https://timbro.se/smedjan/svensk-karnkraft-ar-inte-beroende-av-ryssland/
Visa på X →@marcusfriberg https://www.tn.se/utrikes/19145/granskning-sverige-inte-beroende-av-ryskt-karnbransle/
Visa på X →@marcusfriberg Jag förväntar mig att du håller dig till fakta så berätta nu vilken importen är.
Visa på X →@makesdotter @piiritus @jonsson_henrik Ja ni. De som kom före oss såg till att hela landet hade systemviktig kraft att nyttja för att systemet skulle fungera från Barsebäck i söder till vattenkraften i norr. Därefter har man rykt bort kärnkraften i den södra delen av landet. Det är tragiskt.
Visa på X →Har Morgan tur blir han inte genomskådad.
Visa på X →@makesdotter @piiritus @jonsson_henrik Stillastående ja ni stängde 1och 2 med de viktiga egenskaper de har för elsystemet. Varning för risken med det men det betyder inget för MP. 😡😡😡
Visa på X →@AnderssonUlla @realbergqvist Nu var det ju ändå så att ni sa nej när riksdagen sa ja. https://www.svt.se/nyheter/utrikes/brett-stod-for-vapen-till-ukraina-men-v-sager-nej
Visa på X →@owenil @NiklasGillstrom Nedmonterat är ett uttryck jag använder. De före oss såg till att landets elsystem blev robust. Det handlar om att det tagits bort kärnkraft i södra delen av landet. Systemviktig för landets elsystem. Det saknas oss.
Visa på X →@AnderssonUlla @beckmansasikter Hur tänker du UA om de med skyddat boende? Att personer kan råka ut för snabblåneförsäljare, bedrägerier? Anläggnings-id som t o m Energimarknadsinspektionen avidentifierar o s v. Ser du en möjligen den bilden?
Visa på X →@lskold Elmarknadsinspektionen har så kallade anläggnings-id och hos dem är de avidentifierade med sekretess av anledning. Ska det nu ändras anser du? Likaså är inte syftet att medborgare och media ska granska enskilda medborgare. Vi har en Riksrevision.
Visa på X →Ja vad väntar Socialdemokraterna på? Tänk på Sveriges bästa Andersson med anledning av behovet av kärnkraft.
Visa på X →Den skulle jag också vilja se.
Visa på X →@patrjck @LoanSundman Kan man tycka d v s att man begriper att det som fått utveckla sig tar tid att komma tillrätta med. Allt annat är ju bara dumt. Situationen är tragisk för landet dess befolkning och enskilda.
Visa på X →