Säg att svenskt bistånd finansierar Socialdemokraterna utan att säga att svenskt bistånd finansierar Socialdemokraterna. https://www.dagensarena.se/innehall/palmecentret-om-stoppat-stod-ger-sig-pa-politiska-motstandare/
Visa på X →400
inlägg
@HellreSkogen Vi tillhör centrala statsledningen, det var en icke tillståndsgiven demonstration precis vid entrén till ett skyddsobjekt med risk för ordningsstörningar och personen var maskerad. Vi har lagar som reglerar sånt här.
Visa på X →@Allvar Precis, obehagligt.
Visa på X →@MorKarins Detta var i tisdags, vet inte hur det sett ut efter torsdag.
Visa på X →När jag bad en polisman avlägsna denna jättemärkliga individ och/eller hans mask från entrén till riksdagshuset då jag fann det otryggt trivialiserade han och sa ”han spelar bara teater”. Hur vet vi det? Högst obehagligt och inte okej agerat av polisen.
Visa på X →”Svenska folket har aldrig någonsin bett om att tvångsintegreras i detta totalt misslyckade multi-kulti projekt som alla de gamla partierna bär ansvar för och jag kommer aldrig bidra till att svenska folket ska tvångsintegreras i detta kaos.” - Jimmie Åkesson #pldebatt #svpol
Visa på X →@Fjellner @simonwakter Upp till 4 mån i Jönköping och den hutlösa kostnaden av 14 600 kr, även för den som redan har serveringstillstånd. Här är även C och L med och styr ihop med sossarna. Hur kan de gå med på det här?
Visa på X →”Det pågår ingen islamisering” sa de. De hade fel. https://www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/muslimska-natverk--vill-ha-segregation/
Visa på X →@NickAlinia Ätit godis med barnen bl.a. 😋🇸🇪


Glad nationaldag! 🇸🇪❤️
Visa på X →Sverige ska inte vara ett paradis för kriminella! Brott ska ge kännbara straff. SD genomför därför bl.a. detta: ✅Brottsoffer i centrum ✅Bort med mängdrabatt ✅Ca 50 straffskalor höjs ✅Fler straff i den högre delen i straffskalan Don’t do the crime…


Gängkriminella gangsterrappare med unken kvinnosyn borde förpassas till historiens soptipp.
Visa på X →@rdamberg Vad menar du att det spelar för roll? Vilka förslag från vänsterregeringar har denna ”högermajoritet” stoppat som hade räddat allt?
Visa på X →@Mubashir_SE Som du kan läsa på länken finns ett helt eget område för skolan, ett för sjukvården, två som rör trygghet och ett som rör ekonomi. Så det går bra. 👍
Visa på X →@Mubashir_SE Här kan du se allt vi åstadkommit/påbörjat sedan Tidöavtalet tecknades. Vi är nu i leveransfasen och det kommer konstant nya utredningar och lagförslag. Efter 4 år till i regering kommer effekten märkas mer på gator och torg men redan nu syns skillnad.👌 https://www.sd.se/tidoavtalet/
Visa på X →Socialdemokraterna offrade Sverige, svenska folket och hela vår välfärd för att behålla makten. De normalbegåvade svenskar som fortfarande röstar på S borde skämmas.
Visa på X →@realErikDahlin Sjukt vidrigt faktiskt.
Visa på X →Socialdemokraterna och deras samarbetsparti saknar helt röda linjer mot extremism. Att vanliga svenskar väljer att rösta på partier som har kopplingar till radikal islamism är riktigt illavarslande. #svpol


@beckmansasikter Läskflaskorna är en sak men de nedrans yoghurtförpackningarna är ett skämt! Klabbar hur man än gör. Och även om man får loss korken är gängorna sämre nu så det blir dåligt i alla fall. 🤯 #Swexit
Visa på X →Sverige ska såklart inte behöva ha säkerhetszoner alls men efter decennier av ansvarslös politik är det tyvärr nödvändigt för att återskapa tryggheten på våra på gator och torg. #svpol


@RamonaFransson @sdriks De var utkvittade i enlighet med partiernas kvittningssystem.
Visa på X →Ytterligare en propagandaartikel från Aftonbladet. ”Efter skilsmässan flyttade Alexandra och hennes 11-åriga dotter till Borås – trots att studierna och skolan är kvar i Göteborg. – Bara pendlingskortet kostar 1 300 kronor i månaden för mig.”


*Alla
Visa på X →Kalla Faktas malande om en icke existerande trollfabrik påminner lite om Northvolt. Allt pratar om det och det låter så stort men egentligen finns det ingen produktion. Det är en luftfabrik.


Civilutskottets ordförande gillade antisemitisk kommentar på Instagram. Får han vara kvar i V? Spänningen är olidlig. https://www.tv4.se/artikel/6NQfavN4GVCepGUCwSpqES/aennu-en-v-ledamot-i-blasvaeder-rakade-gilla-instagramkommentar
Visa på X →