Det måste ju vara något allvarligt fel på våra tidigare statsråd. Det är inte värdigt och respektabelt att fara med osanningar som @johanssonmorgan och @strandhall gör om @JuliaKronlid. Skämmes! Bitterhet gör något obehagligt med människor.
Visa på X →281
inlägg
”Centerledaren Annie Lööf avgår efter partiets tillbakagång i valet, säger hon på en pressträff.” Nu kommer det bli intressant att se vem som tar över. Det kan förhoppningsvis underminera oppositionens planer att förstöra regeringsunderlaget. Spännande tider!!
Visa på X →Där satt den!! 🇸🇪❤️
Visa på X →Det är obehagligt att lyssna på @LorentzTovatt. Han ger ordet fobi en ny mening. Lugn Lorentz. Mänskliga rättigheter, klimatet och du är inte i fara. Däremot kommer människor inte att utsättas för er skadliga politik mer. Sverige kommer bli bra igen! https://www.expressen.se/tv/nyheter/val-2022/tovatt-mp-ska-forvanta-sig-det-varsta/
Visa på X →@MolnarMilton @sdriks Lögner som vanligt!
Visa på X →Som talesperson i småföretagarfrågor är det enormt glädjande att se dessa siffror!! Nu tar vi det hela vägen i mål, Sverige behöver en ny regering!!


Ok, C har en bra politik för företagen. Jag ger dem det. Men hur i hela friden skall de få igenom ens en bråkdel av det i förhandlingar med klimatmuppar, socialister och kommunister? Låt dig inte luras! Rösta blå gult! 🇸🇪


Det nya Sverige! ”En skottskadad vrålar: Klipp inte sönder min Versacetröja” Den socioekonomiska teorin är en myt och vi står inför tuffa tider då vi skall städa upp efter åtta förlorade år! Blåljuspersonalen behöver stöd på riktigt! #SD2022 https://www.expressen.se/nyheter/en-skottskadad-vralar-klipp-inte-sonder-min-versacetroja/
Visa på X →@MarkusWiechel har listat S hyckleri i Rysslandsfrågan. Som ledamot i PACE tog jag mig för pannan under S pressträff igår.Jag vet hur de agerar i praktiken och sedan har de mage att anklaga oss med lögner. Det är ett demokratiproblem om våra journalister inte granskar detta!
Visa på X →Nu visar S sitt rätta ansikte. En pressträff för att "varna" väljarna för oppositionen med lögner och halvsanningar!? Det är obehagligt och man får ont i magen! Det här är allvarligt och mörkt!
Visa på X →Det finns ett parti som har rätt politik för småföretagarna. Det är en viktig signal inför kommande mandatperiod! https://www.svd.se/a/Llp4m1/vilket-parti-rostar-egenforetagare-pa @svenaringsliv @foretagarna @VISITA_se @Smaforetagarna @SvenskHandel

Uppdrag granskning: (Sosse)Landet där mördare går fria! Det är skrämmande hur Sverige utvecklats!! https://svtplay.se/video/36366849/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-23-avsnitt-17
Visa på X →SD har varnat för att lägga ner fullt fungerande och planerbara kraftkällor. Det är huvudlöst! Kärnkraften är ren, hållbar och säker. Det finns inga vettiga argument för detta! Nu förlorar vi investeringar, företag och välfärd. S, MP, C och V förstör Sverige och det är allvarligt
Visa på X →”Det är inte Putin som saboterat elsystemet, det har vi klarat av helt själva”, säger Ola Ringdahl, vd på Lindab med drygt 1 000 anställda. Nu varnar han för att de ”absurda” elpriserna omöjliggör satsningar och att investeringar lämnar landet. 👇🏻 https://www.tn.se/hallbarhet/industrijatte-befarar-absurda-elpriser-lagt-skylla-pa-putin/
Visa på X →Nu kör vi som ett lag för att bryta sossarnas destruktiva hegemoni! 🇸🇪
Visa på X →Småföretagens villkor måste bli bättre. Inte minst på landsbygden. Utan småföretagen finns det ingen välfärd och dessvärre förstår inte dagens regering det. Tillsammans med @sdkarlsson skriver jag om SDs syn på frågan! https://www.ut.se/debatt/sverigedemokraterna-dags-att-gynna-smaforetagare-i-glesbygd-aa465f7a/
Visa på X →Ygeman i kvällens aktuellt. Han tycker inte att vi skall använda "förklenande tillmälen" i debatten om segregation och verkligheten.😆 S är det mest hycklande partiet som finns. Han, Morgan och övriga ministrar har svart bälte i att kasta epitet och nu får han tillbaka. Karma!
Visa på X →Sommar och valår. Punktskatter, höga drivmedelpriser och nedlagd kärnkraft kommer inte rädda klimatet. Det förstår de flesta. Skrämselpropaganda för att påverka valet kan dock leda till katastrofal politik de kommande 4 åren. Det är en realitet! https://www.expressen.se/nyheter/klimat/extremhettan-i-sverige-vi-maste-anpassa-hur-vi-lever/
Visa på X →Sverigedemokraterna prioriterar småföretagen! Vi ser småföretagen som den viktigaste spelaren för välfärden och jobbskapandet. Därför är vår politik uppbyggd så att fler skall starta företag med framgång.🇸🇪 https://www.foretagarna.se/nyheter/riks/2022/juni/sa-vill-jimmie-akesson-forbattra-foretagsklimatet/?fbclid=IwAR3FJFnHWuxuj8lUsixhMAeYX9biILu_PnQz69nUZNMWpbtSSjVe4upy8ec
Visa på X →Är regeringens "nya" förslag om språkkrav och att fler skall återvända till sina hemländer rasism? Har för mig att vi kallats just rasister när vi lagt just samma förslag sedan årtioenden tillbaka. 🤔
Visa på X →Kopieringspartiet Moderaterna är framme igen. Denna gång gäller det inte politik utan grafisk layout och idéer. Ser ni någon likhet på dessa? Man skulle nästan kunna tro att de kommer på sina idéer själva men har man Sveriges bästa kommunikationsavdelning så har man..

"..gör att det kan behövas ny kärnkraft.." Alltså, försår ni hur pinsamt detta är? S ändrar sig på punkt efter punkt. Helt i enlighet med SDs politik. Vi kan inte ha en regering som är TVÅA på bollen varje gång! Det är pinsamt..! 21:35👇 https://sverigesradio.se/avsnitt/karl-petter-thorwaldsson-s-ny-karnkraft-kan-behovas
Visa på X →Kom igen nu @johanssonmorgan! Ta ansvar för landet och säkerheten. Avgå!
Visa på X →Det var givande och intressant! Vi har en tuff utmaning när det gäller kompetenförsörjningen och det framgick ju inte minst idag. Tack för ett fint anordnat besök! 👌🇸🇪
Visa på X →Justitieministern har misslyckats kapitalt. S tar återigen svart bälte i att skylla på andra och inte ta ansvar för sin politik! Vi tvingar dem.. En tokig vilde får den avgörande rösten.. Det blir nog en trevlig valrörelse! 😆 https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/politisk-vilde-kan-falla-avgorandet
Visa på X →