@sdeuparlamentet Jag är alltså inte Europaparlamentariker.
Borttagna & ändrade inlägg
Inlägg som tagits bort eller redigerats efter publicering.
657 inlägg
@sdeuparlamentet Men det är bra ni inte är för beskattningsrätt till EU, blev förvånad när jag såg det.
@sdeuparlamentet Bra!
@cbperlenberg Klart du ska livetwittra!!
Tänkte jag inte skulle köpa fler böcker, innan jag läst de jag har. Då cyklar jag förbi Akadembokhandeln och ser 50% på reapriset, fan med!
@ensamborgare Varför inte? Resten av samhället är ju riggat för att gynna barn som är födda tidigt på året. Varför ha skillnad här?
@joelnordkvist1 Ändå är det ofta folk sitter med fel tågbiljetter och inte tar något eget ansvar...
@markuskonow Känner att vi har en start på något vackert här!
Idag är det 1a september, 2017. "All was well"
Känner att denna blivit återaktualiserad.... #svpol https://x.com/lceimertz/status/841661082884329473
Regeringen väljer att höja skatten på sparande - Skyller på oppositionen.. #svpol https://x.com/kvestergren/status/907543027538948096
@annieloof Och småsparare...
@carolindahlman Magdalena Andersson?
@AndersGJ Ser ju bra ut, lycka till Anders!
Jag tar mitt ansvar!
Alltså på riktigt nu, föreslår @socialdemokrat ett tak på ISK på 100 000? Eller är det en fultolknkng från politiska motståndare? I första hand är det alltså pensionspengarna för småsparare som drabbas isf.
Tak på 100 000 på isk, borde vara golv istället. Upp till 100 000 så slipper du helt beskattning på dina sparpengar. Att uppmuntra sparande var har aldrig varit viktigare! #svpol
”Hur högt orkar trädet att nå? Om du fäller det, vem kan svara då?” I Disney finns så mycket goda poänger.
@PerRosencrantz Skapar förutsättningar för en renodlad S-regering.
@PerRosencrantz En sak kan vi vara säkra på, S kommer alltid att göra precis allt som krävs för att behålla makten. Senast 2026 är jag övertygad om att S kommer försöka bilda regering med stöd (passivt) av SD
@LenaNie79211894 @FridaNordnet @liberalerna Ganska troligt gör många människor, långt ifrån alla förstås, men för många.
@dunkelgra Upp och ner. Polisen ska bevaka gränsen och upprätthålla gränskontroller, något ALLA militärer är utbildade i. Samtidigt ska militären sköta ordningen och tryggheten i förorten, något alla poliser är utbildade i. Byt tillbaka!
@Aronregnell MFFare mellan stolparna 🤷♂️
@elin_venholen Svar ja på bägge.
@henke963 Med tanke på att regeringen delegerat allt ansvar för pandemin till folkhälsomyndigheten så faller den linjen platt.