Moderaterna har avfärdat personalens larm i region Skåne och kallat Magdalena Andersson för lögnare, nu visar det sig att personalen hade rätt. M borde be om ursäkt till de som blev utmålade som lögnare när de larmade om konsekvenserna av högerns nedskärningar i region Skåne.




