@sdkarlsson Så eftersom du inte fick igenom din motion så fuskar ni nu? Moget.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
”Sverige behöver en regering som respekterar riksdagen, håller sina överenskommelser och sätter landet före den egna makten.” https://www.expressen.se/debatt/debatt-sd-fusket-ar-ditt-ansvar-kristersson/
Visa på X →@KentPettersson4 Ja, som du vet.
Visa på X →Vart var @jimmieakesson under mandatperiodens viktigaste omröstning?
Visa på X →Cluster fuck säger en ledande moderat om sverigedemokraterna. På min sida av politiken är vi överens som Kristersson brukar säga.

@Pansarvecket @jimmieakesson @MarkusWiechel Vi har också vildar. Det är inte så här vi har varit överens om att hantera det.
Visa på X →Kungens 80 årsdag borde få handla om vår monark, inte detta.


Vad sysslar kungafamiljen med? Det är nog bra om deras representanter kan se folket de svarar för i ögonen.


@100procentSE @gudmundson_per @LindaLindbergs Absolut nu får ni ta konsekvenserna av ert fuskande. Ni borde skämmas,
Visa på X →@Martin_Kinnunen @markus_uvell Du vet att det är era ledamöter du kränker nu?
Visa på X →@bufordsweden @jimmieakesson @MarkusWiechel Det är överhuvudtaget inte samma situation eller sak.
Visa på X →@PerRosencrantz Ni kan först se till att få ordning på er fuskande och demokratiförstörande samarbetsparti
Visa på X →Nu är vi alla på plats. Oavsett skäl. Efter ett fullständigt odemokratiskt agerande av SD. De borde skämmas som de fuskare de är.
Visa på X →@TomasGradin @jimmieakesson @MarkusWiechel Skojar du?!?
Visa på X →Ursäkta en rant. Jag har så svårt för lögnaktiga fuskare bara. Nej @LindaLindbergs jag är inte känslostyrd. #svpol
Visa på X →SD:s trollfabrik går på högtryck för att sprida en falsk bild av deras fuskande i riksdagen. Gå inte på deras lögner. #svpol

@jimmieakesson @KarlssonMax Vilken ynklig ursäkt. https://www.facebook.com/share/v/1Ag6F442DC/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →Skatteslöseriet från SD och regeringen tar sig många former. Regeringen vaskar 110 miljoner kronor genom detta. Och släpper detta på Valborg. Uselt!


@jimmieakesson @MarkusWiechel Utöver att ni har fel i själva sakfrågan ska också sägas. Ni är de rasister och etnonationalister ni alltid varit. Till förfång för vårt land.
Visa på X →@jimmieakesson @MarkusWiechel På enkel svenska fuskade ni. Om partier skulle agerat som ni gjorde igår skulle det vara kaos. SD sänkte vårt kvittningssystem. Ni och vi har vildar. Det innebär inte att man kan strunta i vår överenskommelse. Hur många ska vi plocka in nästa gång vi får feeling.
Visa på X →Åkesson förväntar sig att bli minister i nästa regering trots sitt opålitliga agerande under gårdagen. M, L och KD borde kanske se sig runt efter andra samarbetspartners. SDs oseriösa agerande kommer inte att upphöra. Det är dåligt för Sverige.
Visa på X →Nu verkar det ha gått upp även för Moderaterna: att släppa in SD i överenskommelser är opålitligt. Därför har jag föreslagit en tioårig ansvarspakt mellan S och M i kriminalpolitiken. Efter gårdagens agerande är det inte bara rimligt– det är nödvändigt. https://www.dn.se/sverige/strommer-efter-ilskan-mot-sd-kuppen-klart-det-kan-paverka/
Visa på X →Ta in detta. Tänk sen på att M är beredda att ta makten genom att släppa in SD i regeringen. Ge ett parti de själva inte litar på ansvar för vår säkerhet.

Ta in detta. Tänk sen på att M är beredda att ta makten genom att släppa in SD i regeringen. Ge ett parti de själva inte litar på ansvar för vår säkerhet.

Svagt av Ulf att vara tyst när SD agerar opålitligt och rundar demokratiska spelregler. För egen vinning. Men Kristerssons tystnad är ändå väntad. Det är ju Åkesson som bestämmer. https://www.dn.se/sverige/expert-om-sds-rostkupp-allvarligt-brott-mot-praxis/
Visa på X →