@Julius_HIF Ja jag tror att det behövs en samordnare mellan polis, supportrar o klubbar. Idag säger polisen att det finns en bra dialog, klubbar säger att den är dålig, supportrar att den inte finns. Alla tre kan inte vara sanna samtidigt. De behöver en gemensam bild.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
https://www.expressen.se/debatt/debatt-sa-raddar-vi-fotbollen-fran-gangkriminella/
Visa på X →Svensk fotboll är en av våra starkaste folkrörelser. Hotet kommer inte från läktarna – utan från den organiserade brottsligheten. Vi föreslår en nationell samordnare och fler idrottsledare för att stärka det som fungerar och slå mot det som hotar.

@idagabrielsson @emmabutte35 Helt med på detta Ida. Också väldigt glad över Nooshis fina förtroendesiffror. 💪🏼
Visa på X →@LuddeHellberg Den var totalt ute och cyklade.
Visa på X →@TeodorMG För att SD på vilket sätt kommer gynna arbetare? Genom en rekordhög arbetslöshet, slaktad a-kassa, 6000 kr i månaden i skattesänkning för Åkesson, fortsatt vinstuttag ur skolan, omsorgen och vården?
Visa på X →@LuddeHellberg Inte av rätt skäl dock.
Visa på X →Deras mandatperiod fortsätter som den varit så här långt. Som socialdemokrat är man väldigt varm i hjärtat över att få träffa väljare och partivänner över hela vårt avlånga land en fin dag i början på maj. 🌹


@MichelThorsson Du vet att detta är en total lögn. Sluta sprid det.
Visa på X →Vi går till val på en småskolereform. 🌹Små klasser för de små barnen. Max 12 elever per lärare för elever 6-9 år. Det är viktigare att läraren har tid för barnen än att skolkoncerner gör stora vinster. För barnens skull! https://omni.se/a/vrkjAj
Visa på X →Hittepå. L har tvärtom sagt nej till vårt budgetförslag om 3000 fler lärare i skolan. Tvingat fram nedskärningar i skolan. Inte stoppat överkompensationen till friskolor. Och inte heller lagt förslag om max antal barn per lärare.
Visa på X →@SMohamsson @davlin82 Ni har inte avskaffat överkompensationen till friskolor. Sagt nej till vårt förslag om 3000 fler lärare i skolan. Tvingat fram nedskärningar i skolan. Och inte heller lagt förslag om max antal barn per lärare.
Visa på X →Eh?! L har tvingat skolan att spara i fyra år. Inte avskaffat överkompensationen till friskolor. Sagt nej till våra förslag om 3000 fler lärare och inte heller infört några maxtak för antal elever per lärare. Man förstår att L inte går hem hos väljarna.
Visa på X →Ett stort vallöfte för små barn. Max 12 elever per lärare i lågstadiet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rr8jpm/s-ledaren-nu-blaser-forandringens-vindar
Visa på X →Varenda unga ska få det stöd de behöver i skolan. Det kräver mer resurser i de låga klasserna. Vi går till val på en stor reform för de små barnen. Fler än 3000 fler lärare ska anställas. Max 12 barn per lärare i lågstadiet. https://www.sverigesradio.se/artikel/s-vill-ha-fler-larare-och-farre-elever-per-klass
Visa på Bluesky →S vill ha fler lärare och färre elever per klass | Sveriges Radio https://www.sverigesradio.se/artikel/s-vill-ha-fler-larare-och-farre-elever-per-klass
Visa på X →Mitt bidrag tredubblades av SEKO och Kommunal.🌹 https://palmecenter.adoveo.com/start/T0RoaFpHOTJaVzg9/?location=share_endpage_mail&ref=8efdb7c58877072644811c84c1b45f80
Visa på Bluesky →Mitt bidrag tredubblades av SEKO och Kommunal.🌹 https://palmecenter.adoveo.com/start/T0RoaFpHOTJaVzg9/?location=share_endpage_mail&ref=8efdb7c58877072644811c84c1b45f80
Visa på Mastodon →https://www.svtplay.se/video/jJyJ6da/taxi-fouad/mikael-damberg-jag-kan-vanda-sju-kex-i-munnen
Visa på X →@rtendahl @johansjostran Catharina 😂❤️🤷♀️
Visa på X →@NalinBaksi Stort grattis!
Visa på X →Sveriges statsminister efter höstens val. Fantastiskt smart och dessutom väldigt vacker.


@Expressen De är båda väldigt fina!
Visa på X →@NalinBaksi Åh grattis Nalin. Då har vi samma födelsedag🌹
Visa på X →