Märk väl.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Kolla in paula.larsson.politikers video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvFb43f/
Visa på X →Kristersson: V bör tillsätta en ”sanningskommission” https://www.expressen.se/nyheter/politik/kristersson-v-bor-tillsatta-en-sanningskommission-/
Visa på X →VIKTOR BARTH-KRON: Därför händer det just i Vänsterpartiet https://www.expressen.se/kronikorer/viktor-barth-kron/darfor-hander-det-just-i-vansterpartiet/
Visa på X →Polisanmälan mot Vänsterpartiet bakom pausade dörrtaggar – Gefle Dagblad https://www.gd.se/gavle/polisanmalan-bakom-pausade-dorrtaggar/
Visa på X →@Tomb128032B @RolfErikss8464 Jodå. Men får man orättvis kritik ger man svar på tal. Finns inget i regeringens politik som objektivt sett skulle medfört fler konkurser, tvärtom.
Visa på X →@RolfErikss8464 Vilka besked vill du se?
Visa på X →Om detta må vi berätta:
Visa på X →Efter Expressens granskning står det klart att Vänsterpartiet är ett extremt parti med antisemiter och terrorromantiker. Samma dag som det kommer nya avslöjanden om terrorhyllningar och grov antisemitism belönar Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin Vänsterpartiet med att öppna upp för att släppa in dem i en framtida regering. Samtidigt gömmer sig Centerpartiet och Miljöpartiet för att de skäms över sin nära samarbetspartner Nooshi Dadgostar. Om 100 dagar är det val. Då riskerar vi att få den mest vänsterlutande regeringen på decennier. Det vore djupt skadligt för Sverige.

Kolla in paula.larsson.politikers video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvNksMp/
Visa på X →Vem hade kunnat ana? 12,5 % av riksdagsgruppen har uteslutits pga terrorsympatier - och nu kommer det fram att samma tendenser finns lokalt…
Visa på X →Sverige har ett jätteproblem. Det här är regeringsunderlaget som Magdalena Anderssons #Socialdemokraterna ska regera Sverige med. Låt det ALDRIG ske!
Visa på X →Är V en terrorsekt? Eller många av deras kandidater? Nu har 21 V-politiker har strukits efter Expressens avslöjande https://www.expressen.se/nyheter/politik/nu-har-21-v-kandidater-strukits-efter-expressens-avslojande/
Visa på X →Vattenfall borde fokusera på att bygga ny kärnkraft och leverera prisvärd el till kunderna – inte kampanja med Samuel L Jackson för vindkraft eller snacks. Dagens Industri lyfter min kritik från tidigare i år i granskning: https://www.di.se/nyheter/statliga-eljatten-lagger-miljarder-pa-reklam/
Visa på X →Busch vägrar S-regering – tar hellre nyval https://www.expressen.se/nyheter/politik/ebba-busch-hellre-nyval-an-post-i-s-ledd-regering/
Visa på X →V-kandidat i Norrköping petas efter granskning | SVT Nyheter https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/v-kandidat-i-norrkoping-petas-efter-granskning
Visa på X →Ebba Busch: Nooshi måste förklara sig | Politik | Expressen https://www.expressen.se/nyheter/politik/ebba-busch-nooshi-maste-forklara-sig/
Visa på X →Kaoset när V-ledaren Nooshi Dadgostar flyr SVT:s reporter https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/kaoset-nar-v-ledaren-flyr-svts-reporter/
Visa på X →Just nu är risken stor att Sverige får den mest vänsterlutande regeringen på flera decennier. Vi gick igenom de rödgrönas vallöften och upptäckte att det saknas 88,5 miljarder kronor i finansiering. Det är oseriöst. För att täcka upp hålet kommer de behöva antingen: * Höja skatten med 4 400 kronor per månad för en vanlig familj eller: * Att alla som tjänar över 38 300 kronor i månaden skulle betala statlig inkomstskatt. Hårt arbetande svenskar förtjänar ett tack och mer pengar i plånboken – inte en skattechock. Har du råd med en rödgrön regering?

@markhog23 @JohanForssell Ja, det var ett riktigt dåligt beslut gällande könsbyteslagen. Men utöver det har vi mycket bra politik som Sverige behöver.
Visa på X →@TheChosen1Kid Tack för tipset (nu går jag och tar en Coca-Cola)
Visa på X →Har du råd med en rödgrön regering? För att finansiera sina vallöften kommer de rödgröna partierna att behöva höja skatten med 4 400 kronor per månad för en vanlig familj. Vi tycker att svenska folket förtjänar att veta vilka alternativ som står mot varandra. Om ingen annan tänker berätta det så måste vi göra det. Hårt arbetande människor behöver förstå att om det hade varit val i dag hade vi fått den mest vänsterlutande regeringen på flera decennier. För att det inte ska ske kommer det att krävas hårt jobb från oss och vi kommer jobba dag och natt för att förhindra att det sker. Skulle Magdalena Andersson få bilda regeringen tillsammans med Vänsterpartiet och Miljöpartiet skulle det bli ett dråpslag för både svensk ekonomi, och för vanliga familjers ekonomi. Det största hotet mot svensk ekonomi är inte Donald Trumps tullar eller kriget mot Iran – det största hotet är den skattechock som skulle drabba helt vanliga familjer om vänsteroppositionen skulle vinna valet. Det svenska folket måste fråga sig är om de har råd med en återinförd fastighetsskatt, ny bolåneskatt och chockhöjda bensinpriser. Har du råd med Nooshi Dadgostar som finansminister och Daniel Helldén som justitieminister? När vi går igenom alla olika löften som ställts ut av Socialdemokraterna, Vänsterpartiet och Miljöpartiet så omfattar de minst 109 miljarder kronor. De har samtidigt gemensam finansiering genom höjda skatter på nästan 21 miljarder kronor. De saknar alltså 88,5 miljarder kronor i finansiering för att kunna uppfylla de löften de har ställt ut. Hur ska de betala för detta? Svaret är enkelt. Det är helt vanligt folk som skulle få betala för detta. Strävsamma människor som du som jobbar, bidrar, sliter med vardagspusslet och tar ansvar. Det är du som kommer få mindre tillbaka. Det är inte rätt. Om den rödgröna oredan höjer skatten så motsvarar 88,5 miljarder kronor en skattehöjning för en vanlig familj på ungefär 3 600 kronor per månad. 3 600 kronor mindre kvar i din plånbok. Varje månad. Eller så motsvarar det att alla som tjänar över 38 300 kronor ska börja betala statlig inkomstskatt – Sju av tio sjuksköterskor och varannan lärare ska få behålla betydligt mindre av sina hårt intjänade pengar. Vi tycker inte att det är rätt. Vad tycker du? Dessutom vet vi att en del av deras finansiering består av den bolåneskatt som både bankerna och Damberg (S) sagt kommer vältras över på bolånekunderna. Det skulle ge 800 kronor i ökade räntor för en familj med fyra miljoner kronor i lån. Varje månad. Hårt arbetande svenskar förtjänar ett tack. Ett tack för att vi tillsammans har bekämpat inflationen, ni fick stå tillbaka under höginflationsåren. Ni förtjänar inte skattehöjningar nu. Ni förtjänar att behålla mer pengar i plånboken. Det kommer vi att lova er och det löftet kommer vi att hålla.
Visa på X →Det påminner om Vänsterpartiets agerande när SD kom in i riksdagen. Sedan visade det sig att det är Vänsterpartiet som misshandlar politiska motståndare ( i EU parlamentet)
Visa på X →@BeritF50 Vad är lögn menar du?
Visa på X →@RolfErikss8464 Alla insatta vet orsaken. Pandemistödet till företagen (uppskjuten skatt) var tidsbegränsat men höll svaga företag levande. När stödet löpte ut kom en rad konkurser. Engångseffekt av S-politiken.
Visa på X →