@EliasYtterbrink @novatjerneld @marcusfriberg @ssgothia ”Berika sig själv”. Hur då? 🤔
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Christer Mattsson om antisemitism i Vänstern: ”Ett mönster” https://www.tv4.se/artikel/65q0lIpPl23eNExcUeXvV6/antisemitismen-i-v-ett-aterkommande-moenster
Visa på X →https://kvartal.se/nyheter/artiklar/kravet-s-maste-gora-vitbok-om-islamistkopplingar/cG9zdDoxMjc0MzA
Visa på X →Statsministern: ”Vänsterpartiet är infiltrerat av islamister” | SVT Nyheter https://www.svt.se/nyheter/inrikes/statsministern-vansterpartiet-ar-infiltrerat-av-islamister
Visa på X →@PatrikLind11 Nu var det en proposition från regeringen och inte ett förslag från S. En del var i linje med våra moderata vallöften, annat förhandlades mellan regeringspartierna. Jag var inte med i den processen men röstade såklart på regeringens förslag. Sen tror jag det kunde gjorts bättre
Visa på X →” Nooshi Dadgostar har avböjt att kommentera till Expressen. ” https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dadgostar-om-avslojandet-brustit-pa-lokal-niva/
Visa på X →@novatjerneld @marcusfriberg @ssgothia Vem byter tjänster? Är frivilligt vilontärarbete nåt skumt nu? Ujuj vad ni har tappat det på vänstersidan.
Visa på X →@Anna1849 Jo, förutsägbart.
Visa på X →Och nu står de politiska journalisterna i Agenda och säger inte ett ord om skandalen i Vänsterpartiet utan anmärker på Ulf Kristersson. Vänsterpartiet är det mest rasistiska, antisemitiska och antidemokratiska partiet i Sveriges riksdag. Om 6 månader kan sitta de sitta i en socialdemokratisk regering om olyckan är framme. Det vore en mycket farlig väg för Sverige.
Visa på X →Människor flydde från forna östblocket om de kunde. Nordkorea håller befolkningen i svält. I Kuba är det misär. Kommunism är farligt på riktigt.


Otroligt, men talande. Vänsterpartiets partiledare @dadgostarnooshi sitter i Agenda och bagatelliserar och försöker släta över att det hittills är 24 politiker i Vänsterpartiet som får lämna p.g.a antisemitism och hyllande av terrorism. Hon påstår att de agerar snabbt och kraftfullt. Hur lång tid tog det inte innan Delgado Varas och Riazat fick lämna. Antisemitism och terrorromantik är inte ett undantag i V, utan en strömning som partiledningen i V haft stort överinseende med under en längre tid. Det är ruttet. Och samma dag detta uppdagades öppnade Magdalena Andersson och S för att ge V ministerposter vid en eventuell valseger. Måtte det inte bli så. Det vore att äventyra Sveriges säkerhet. Jag ställer mitt hopp till att väljarna är kloka när de går till val 13 september.

Väl rutet av statsministern om den omfattande antisemitismen i Vänsterpartiet. Helt ofattbart att ett politiskt parti kan närmast bli infiltrerat av grupperingar från Mellanöstern.




@ahagman 💔
Visa på X →@PatrikLind11 Vad syftar du på? Jag har aldrig röstat på några S-förslag.
Visa på X →@PappaSpar @AsaWestlund Har läst artikeln. Ser inget överhuvudtaget som är klandervärt. Inte minsta lilla. Jag kliar aldrig ryggar och har aldrig gjort. Dessutom kandiderar jag inte till riksdagen i år. 20 år räcker.
Visa på X →@HilleviLarsson Statsministerns bostad ör hans privata hem dit han bjuder precis vem han vill. Precis som Persson, Löfven, Andersson och de före dem.
Visa på X →@xglim15 På vilket sätt har han ”skott sig”? Berätta!
Visa på X →@jarrebring58096 Vad har vi inte levererat? 🤔
Visa på X →@marcusfriberg @ssgothia Löjligt spinn ju. Borde till och med du inse. Lär dig en sak - statsministern, oavsett partifärg - tar hem precis vem han vill till sin bostad. Helt enligt regelverket. Ni gör er extremt löjliga nu.
Visa på X →@TommyLager34771 Sveriges ekonomi är i toppskick. Och vet du hur utsläppen ser ut?


Till och med i vår familj har vi en elbil och en elhybrid men mp toppen har inte haft elbil? ( plus en diesel multivan som kan hantera 2 rullstolar )
Visa på X →@AsaWestlund Nej det gör det inte. Tycker du inte själv att ni gör er lite löjliga som spinner på saker som är rent trams?
Visa på X →Åke och jag 😁


Läsvärd tråd.
Visa på X →@ahagman 😁😻
Visa på X →