@Libmegafonen @Sorenjuvas Jag kallar det inte fängelse utan sträng internatskola med inlåsning nattetid.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Aktivitet, senaste 7 dagarna
Senaste inlägg
Det gör dom ifall det skulle bli en mörkröd mp/s regering förstås. Då skulle hela deras nyhetsrapportering förändras förstås. Nu ska vi andra se till att det inte händer utan att det blågula laget fortsätter att styra Sverige!
Visa på X →@damien715 @sr_ekot Tack för frågan. Jag opinionsbildar såväl internt i M som externt. När det gällde PS propositionen så skulle 4 partier komma överens.
Visa på X →Jag är född och uppvuxen i Boden som var och är en av Sveriges absolut viktigaste platser för det svenska försvaret. Det svenska försvaret är din trygghet för din frihet. Du vill handla med kronor och inte med rubel! Två partier som ställer upp i valet vill rasera det svenska försvaret och vill att Sverige ska lämna Nato - liksom de unga socialdemokraterna vill. Vill du värna din frihet och ett starkt försvar så röstar du på Moderaterna och det blågula laget i valet i höst!
Visa på X →@pmcontrol_lynx Det är nog korrekt.
Visa på X →@alessiodsantos 2022 styrdes Sverige med en moderat budget. Vi jämför med 2021 som var det sista året som S styrde med egen budget.
Visa på X →@kurrejonsson Tack detsamma 🇸🇪
Visa på X →My fourth and final term as a Member of the Swedish Parliament is coming to an end. This marks nearly 14 years in one of the most honorable positions I could ever have hoped to hold. It has been an extraordinary journey. One I am deeply proud of and profoundly grateful for. The knowledge I have gained, the people I have met, the incredible network I have built and the opportunity to make a real difference have been a true privilege. Although some time remains in my term, I will not stand for reelection this fall. Yesterday, I was honored to receive the Riksdag Medal of the Twelfth Size, the highest award bestowed by the Swedish Parliament. Thank you! 🇸🇪

Det är dom där andra som ska cykla med lådcyklar - inte mp toppar förstås 😉
Visa på X →Ren slump förstås av @Aftonbladet / @Nyheterna
Visa på X →@MatsHAnder9994 Jaså, det säger du?


Det finns inte många miljöpartister i Norrbotten - heller - men stora fina bilar 😀🚙⭐️

Lars Beckman (M): Här är alla fulvinklingar media gör https://youtu.be/ROYDZXyT8fU?is=E_nCnPfVXcm_-JFm via @YouTube
Visa på X →Fake news. Det finns ett undantag för personer med en långvarig funktionsnedsättning vilket ska tillämpas restriktivt. Att vara analfabet räcker inte och personen i inslaget i Sveriges radio kommer ganska uppenbarligen inte omfattas.

Mycket välkommet att regeringen ger @MagnusRanstorp uppdraget att utreda politisk islam och islamistisk infiltration i samhället. Jag lyfte dessa frågor redan som ordförande för Liberala Kvinnor. Då avfärdades de ofta. I dag vet vi att problemen är verkliga och att de måste tas på största allvar. Krafter som utmanar våra demokratiska värderingar, jämställdheten och individens frihet ska varken tolereras eller relativiseras. De ska trängas tillbaka med full kraft.
Visa på X →@ChristerSfeir @AgnesWold @SvD @SvDledare Inte bara blev undantaget. FN skapar och upprätthåller denna flyktingsituation av rent politiska skäl.
Visa på X →Du ska välja vem som duschar dig – Arbetarbladet https://www.arbetarbladet.se/debatt/du-ska-valja-vem-som-duschar-dig/
Visa på X →SVT betalar 100 miljoner kronor för att minska personal - Dagens Media https://www.dagensmedia.se/ljud-och-rorligt/tv/svt-betalar-100-miljoner-for-att-bli-av-med-85-medarbetare/
Visa på X →Ny öppning för Limötrafik: ”Besked nästa vecka” – Gefle Dagblad https://www.gd.se/gavle/ny-oppning-for-limotrafik-besked-nasta-vecka/
Visa på X →Nu blir maten till midsommar billigare, tack vare den halverade matmomsen! Enligt SEBs s.k ”midsommarindex” är maten 4,4 procent billigare än förra året! Det visar att vår halvering av matmomsen har gjort skillnad 🇸🇪👍🏼😃

Ansträngning ska löna sig i Sverige. Moderaternas nya vallöfte är därför att sänka skatten för alla som arbetar och har arbetat med upp till 1 000 kronor i månaden. Det är rättvist att den som anstränger sig får behålla mer av sin egen lön. De rödgrönas vallöften innebär tvärtom att skatten skulle behöva höjas 4 400 kronor per månad för en vanlig familj. Vad väljer du?

Mot bättre vetande valde S i region Sthlm genom bl a ordföranden Åsa Westlund o vice ordförande Aida Hadzialic att supporta falangen som bars upp av gängkriminella. En praktskandal. En som medverkade ångrar nu djupt att han följde partilinjen. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Arp63q/s-topp-om-botkyrka-skandalen-jag-gjorde-fel-har-daligt-samvete?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →@MatsHAnder9994 Ni får nog läsa på lite i SD-trollfabriken. Du skrev att Socialdemokraterna lämnat efter sig stora ekonomiska underskott, men det är alltså fel. Antingen ljög du medvetet, eller så vet du inte vad du pratar om.
Visa på X →@EllenJuntti ⭐️
Visa på X →” någon” närstående försöker via fula knep och trix påverka coca-cola konsumtionen hos sin man 😂😂
