Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Tobias Andersson

Sverigedemokraterna

@SDTobbe (X)

413

inlägg

Igår öppnade Tobias Baudin själv upp för att låta Vänsterpartiet ingå i en S-regeringen. Samma vecka som det avslöjats att det kryllar av terroristsympatisörer i partiet. Istället för att ta ansvar för och bemöta det vill han utestänga SD från säkerhetspolitiken.

Visa på X

Herregud. Ta ansvar för ditt gäng @TobiasBaudin Socialdemokraternas samarbetsparti Vänsterpartiet - som du igår öppnade för att släppa in i er eventuella regering - har en uppsjö av terrorromantiker, islamister och antisemiter på sina valsedlar. (V) som försvarsminister?

Visa på X

Kommenterar hur mediebevakningen skiljer sig åt efter mordet på Henry Nowak i relation till när pundaren George Floyd dog. Media bryr sig tyvärr uppenbarligen om hudfärgen på såväl förövaren som offret.

Visa på X

1. Varför får islamistiska terrorsympatisörer kandidera för Vänsterpartiet? 2. Varför får han ens vara i Sverige?

Visa på X

Efter mycket om och men kunde inte SVT tiga om det längre. De lyckades dock få med att risken för hatbrott mot minoritetsgruppen som mördaren tillhörde kan öka "Representanter för den sikhiska gruppen i Storbritannien har varnat för en ökning av hatbrott mot sikher efter mordet"

Visa på X

Med en budget om cirka 3 miljarder har Sveriges radio ändå inte lyckats producera någonting om det fruktansvärda mordet på Henry Nowak.

Visa på X

Att vänsterpartiet låtit sig infiltreras av islamister för att vinna röster bland minoritetsgrupper är inget nytt. Att deras kandidater därför inte kan svenska utan bara arabiska bör inte förvåna någon. Att man utan att kunna språket får rösta och kandidera i val är problemet.

Visa på X

Jag tror inte folk förstår hur galen svensk migrationspolitik har varit. Först nu blir det stopp för invandrare som ska utvisas att samtidigt ta hit sina anhöriga.

Visa på X

SD går till val på ett tryggt, fritt & svenskt Sverige. I det frihetsbegreppet ryms att staten behöver hantera oss som vuxna människor. Jag är övertygad om att svenskar kan hantera att köpa alkohol även på en söndag - betydligt mer hälsosamt än att hänga på låset en måndag kl.10.

Visa på X