@lagerlunda Då ses vi på Löttorp Pontus! Laddar lite extra inför konserten så att du och din familj blir nöjda..
Visa på X →319
inlägg
@DanBrannstrom Öckerö...där jag kan se solen gå ner i en öppen horisont. #hönö14 #hoenoe14
Visa på X →@AmandaNordbo @aronmodig Wow! On speaking terms!
Visa på X →Det finns många hjältar. På Öckerö veteraner i fotbollen. Diplom idag till bl.a. Stig Börjesson, som spelat i ÖIS.
Visa på X →Politik är att kampanja. Där folket är, bl.a. på Marstrand. Med KD:s härliga sommarteam. #kd14 #kdu14 #dinröst #svpol

Bloggar från Almedalen om publika yttringar som "bröstkupp", applåder o buanden. http://utbult.wordpress.com/2014/07/04/romson-vs-reinfeldt/ #dinröst #svpol @Nyheterna @sr_ekot
Visa på X →Bloggar om Åsa Romsons tal i Almedalen. Mycket prat, lite tal. http://utbult.wordpress.com/2014/07/03/att-tala-eller-inte-tala-det-ar-fragan/ #svpol #dinröst @Nyheterna #kdalmedalen #sralmedalen
Visa på X →@DanBrannstrom Passa på och njut!
Visa på X →Sjukvårdsdebatt i Almedalen m bl.a. Anders Andersson. Effektivisering i vården en priofråga. #kdalmedalen #svpol

Startade resan mot Almedalen från Uddevalla kl. 09.21 i morse. Snart dags att köra ombord på färjan som ska föra mig till politikens Mecka.
Visa på X →Har idag medverkat i en spännande dialog med Autism-Apergerföreningen i Västra Götaland. #kd14 #kdu14 #kdriks #svpol

På en vecka över 1.000 som lyssnat på min Cornelistolkning i riksdagsdebatten. http://www.youtube.com/watch?v=qKSI5y7JfIw #dinröst #svpol @Expressen @Nyheterna
Visa på X →En vecka sedan som jag sjöng i en debatt i riksdagen - för andra gången. http://www.youtube.com/watch?v=qKSI5y7JfIw #dinröst @ExpressenKultur @Nyheterna #kdriks
Visa på X →Blogg om senaste sånginslaget i riksdagen. Gå in o lyssna o läs vad talmannen sa:) http://utbult.wordpress.com/2014/06/22/sang-for-andra-gangen-i-riksdagen/ #dinröst #kdriks @AftonbladetPol
Visa på X →Bloggar om senaste sånginslaget i riksdagen. Gå in o lyssna o läs vad talmannen sa:) http://utbult.wordpress.com/2014/06/22/sang-for-andra-gangen-i-riksdagen/ #svpol @svtnyheter #kd14 #kdu14
Visa på X →Riktigt kul att min sång i veckans kulturdebatt i riksdagen uppmärksammats av bl.a. SVT. http://www.svt.se/nyheter/svtforum/tog-till-sang-i-riksdagsdebatten #dinröst #svpol @Aftonbladet
Visa på X →Har sjungit i riksdagen igen - den här gången i kulturdebatt. Lars Ohly (V) startade applåden... http://www.svt.se/nyheter/svtforum/tog-till-sang-i-riksdagsdebatten #svpol #Aftonbladet
Visa på X →@TommyDahlman @ExpressenKultur Tack Tommy! Skulle tro att jag går in i debatten kl 13. Beror på längden på anföranden och på repliker.
Visa på X →Om en stund sjunger jag i riksdagen igen. I en kulturdebatt. Lyssna hur det gick förra gången: http://www.youtube.com/watch?v=CMte5dRz53U @ExpressenKultur
Visa på X →