Snarare avstyrde bråk... https://x.com/gdnyheter/status/686987421116973056
Visa på X →370
inlägg
Avstyrde just ett bråk på SJ tåget, i samband med en stöld av en mobiltelefon. Håll koll på era prylar..
Visa på X →@DanielNordstrom ja,men du frångår saken, att du driver en politisk agenda genom att på nyhetsplats sätta epitetet framför SD på nyhetsplats
Visa på X →@DanielNordstrom men seriöst, klagar du, som kör med epitet i nyhetsartiklar om SD.
Visa på X →@PaulaBieler @R_Carlsson under mina 9år i KF har Alliansen inte visat på nått bättre. Men intressant innehåll i artikeln om det stämmer
Visa på X →Hade @ola_johansson reflekterat över andra områden, så som invandringens påverkan på bostadspolitiken, hade situationen sett annorlunda ut
Visa på X →Se Landsdagarna live http://publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mcid=6D79D91CF0654F15&width=640&height=360
Visa på X →@jockelarsson jag vet inte hur vi ska stärka distrikten, men jag är övertygad om att distrikten är grunden för hela partiet
Visa på X →Därför fäller vi S, V och MP budgeten i Gävle kommun http://www.gd.se/gastrikland/gavle/sd-faller-de-rod-gronas-budget #sverigedemokraterna


Vad bitter du är @NorbergAlf
Visa på X →#sverigedemokraterna https://x.com/p4gavleborg/status/668791733237493762
Visa på X →SD fäller rödgrönt styre i Gävle http://www.svd.se/sd-faller-rodgront-styre-i-gavle via @SvD #sverigedemokraterna
Visa på X →Gefle Dagblad: SD fäller det rödgröna styret i Gävle. #sverigedemokraterna http://www.gd.se/gastrikland/gavle/skridskobana-eller-inte-i-dag-avgors-det-i-budgetstriden


Sverigedemokraterna fäller S, V och MP budget i Gävle kommun https://gavleborg.sd.se/pressmeddelande-fran-sverigedemokraterna #kfgavle #svpol #sverigedemokraterna
Visa på X →Fråga på fråga, men aldrig ett svar. Hur ska regeringen ordna bostäder till alla asylsökande? https://m.youtube.com/watch?v=gtcahafv9VY #bopol
Visa på X →Stefan Löfven "Sverige ska stå enat..inget käbbel o partipolitik.. Därför bjuder vi in alla (utom SD)" Verkligen seriös statsminister #svpol
Visa på X →Idag kampanjade jag med helt underbara Söderhamnsavdelningen! Upprop för #omröstningen med #Sverigedemokraterna


@CarolineSzyber du menar att det går att lösa situationen utan flyktingpaus?
Visa på X →@CarolineSzyber nej, men intressant att du bara noterade detta.
Visa på X →Kan någon ta bladet från munnen? En paus i flyktingmottagandet tack! #bopol http://www.di.se/artiklar/2015/10/21/utredaren-nagon-maste-styra-upp-det-har/
Visa på X →Imorgon styrelsemöte #Sverigedemokraterna Gävleborg, dagordning: beslut om insatser för SD´s kampanj för genomförandet av en folkomröstning
Visa på X →Karsten Lorentzen, Dansk folkeparti i Gävle. Stort tack för att du delade med dig av era erfarenheter från Danmark!


Riktigt kul att ha Karsten Lorentzen, Dansk folkeparti, som gäst i Gävle ikväll, på medlemsmöte för Sverigedemokraterna.
Visa på X →Den som tror att vi löser bostadskrisen på annat sätt än en invandringspaus, får gärna förklara hur! Nu byggs tältläger i Sverige #bopol
Visa på X →Med i SDTV om bostadsbristen, nyanländas förtur o garagebostäder #bopol #sverigedemokraterna https://www.youtube.com/watch?v=Z9IQXN_Av90&feature=youtu.be

