@pascalidou To late.
Visa på X →417
inlägg
@BergvallOlle Gellert Tamas! Och herre Tor. Han med de apatiska barnen. Trodde INGEN, inte ens på yttersta vänsterkanten, skulle referera honom.
Visa på X →@a_gustavsson Vi lägger om hela immigrationspolitiken, som totalhavererat för länge sedan. Hur kan människor som hatar Sverige och hyllar regimen i Iran ha fått uppehållstillstånd? Vilka skäl har de angivit? Bara ett litet, litet exempel.
Visa på X →Parkeringsplatserna på Strandvägen skall bort får vi veta. Det röd-gröna styret skall plantera "grönska" där. Inget fel med platser där folk kan umgås och ta en öl. Men det här är ett systematiskt nedmonterade av stadens infrastruktur, vilket på sikt får enorma konsekvenser.
Visa på X →@erikpelling @mikaeldamberg Bla, bla, bla, bla...
Visa på X →@owenil Jo men... om någon lämnar t.ex. TT, och visar sig vara dum-extrem-vänster, klart man noterar det. Men ingen blir väl förvånad (jo lite kanske), vi har alla hört Josefssons reportage hur det går till på redaktionerna.
Visa på X →@jonsson_henrik April april.
Visa på X →@GulanAvci @owenil Någon bittrare människa än denne Owe går nog inte att hitta. Årsrika män skall vara griniga, sura, kopplat till lägre testosteron-nivåer. Det hör till, men det får finnas gränser.
Visa på X →I morse upptäckte jag att MP och company i Stockholms stad gjort om Västerbron till någon slags flanörgata. Två smala bilfiler återstår. Nu måste väl @Trafikverket gå in och reda upp det här vansinnet. Först Sveavägen och nu Västerbron. De förstör hela vår infrastruktur ju!
Visa på X →@SofieLowenmark Jag skiter i det här. Ramberg borde aldrig blivit utnämnd till rektor på Uppsala universitet av 1000 olika skäl.
Visa på X →@AsaWestlund Så vad skulle sossarna gjort då? Förbjuda bensinbilar? Stänga öresundsbron? Stänga Arlanda? Bygga 2000 nya kinaproducerade vindkraftverk?
Visa på X →@shekarabi Omskola dem till rörmokare och plåtslagare. De behövs.
Visa på X →@YB_Sodermalm Phuuu...är glad att jag inte blev polis.
Visa på X →@pavloscavelier Men varför bryr ni er? Fokusera på ert eget lag i stället. Som om Svensk media skulle fokusera till 95% på motståndarlagets uppställning i ett fotbolls VM. Spoiler, ... alla skulle tycka det var konstigt.
Visa på X →@YB_Sodermalm Här hoppas jag att det blir ett kännbart straff.
Visa på X →@YB_Sodermalm Vad är det för människor? Borde utvisas på minst 10 år.
Visa på X →Apropå säkerhetshot mot Sverige. Säkerheten minskar med obetänksamma uttalanden och cowboydrömmar om interventioner. Det största hotet mot vår säkerhet är fortfarande immigration från länder där man ser med skepsis på väst. Och det är det överlägset största hotet.
Visa på X →Ser ut att bli rekord i politiska vildar i riksdagen innan valet.
Visa på X →@mikaelgrev Ja men vi har en massa stater som kan nå stockholm med missiler. Förmodligen har det varit så länge. Fler kommer det bli. Skall vi "åtgärda" alla dessa stater som inte är med i NATO? Risken ökar snarare för oss och andra med ogenomtänkta utspel och aktioner.
Visa på X →Ja, jag hoppas ju hon tar över C, det innebär större chanser för Tidögänget såklart.
Visa på X →@MsLouiseblues Har ingen koll på det där, men en stor del av biståndet under alla regeringar går ju och har gått till Afrika, och där finns det inga abortmotståndare?
Visa på X →@MarianneJohanss Jomen visst vet du. Är man inte för fri invandring, speciellt av tonårspojkar är man nazist sörru. Utanför stenstaden i Sthlm är i princip alla nazister, på Södermalm bor de rättrogna.
Visa på X →Någon i L:s Stockholmsförbund har alltså spelat in ett internt möte med Mohamsson. Jag är politiker men sådant här beteende får det att vända sig i magen på mig. Alltså...det är oförsvarligt, som att en polis smugglar ett ton kokain. Hur kan det anses som OK? Hoppas det är uteslutningsgrundande i mitt eget parti. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/l-ledaren-pa-interna-motet-inte-mitt-forstahandsval
Visa på X →@jeppecounty Att spela in ett partistyrelsemöte är så fult, så vidrigt, så det finns inte. Oavsett vad man tycker i divertse sakfrågor.
Visa på X →@anderslindberg ""Liberalernas interna konflikt om SD kan utlösa en total regeringskris mitt i det värsta säkerhetspolitiska läge Sverige varit i sedan andra världskriget."" Och då skall man elda på med ett misstroendevotum? Ni skiter i precis allt, förutom regeringsmakten. Väldigt tydligt!
Visa på X →