Fördel med pandemin: Så här många positiva människor har vi aldrig haft i Närke.
Visa på X →400
inlägg
Idag går det att läsa en artikel av MP-s kommunala företrädare, om att väljarna kan ha glömt dem där de åkte ur 2018. Nej @miljopartiet - vi påminns när vi tankar bilen, och det är inte bra för er. #svpol
Visa på X →Sätt i sladden igen så Snapchat drar igång. #snapchat
Visa på X →Hur många gånger har du försökt öppna Fb och Instagram? #facebookdown
Visa på X →Varje dag läser vi om skjutningar och våldsbrott, tryggheten och kriminaliteten kommer bli några av valets viktigaste frågor. Det är dags att på riktigt ta krafttag mot kriminella gäng, följa hur Danmark exempelvis gjort. De har lyckats - det kan Sverige med.
Visa på X →Politik är att prioritera. S valde familjevecka framför satsningar på polisen. Häpnadsväckande. Vad hade du valt?


@BoKlokSverige @AndersBerglund9 Låt säga: Kommunen säljer en tomt för 10kr istället för 500.000, tror ni slutpriset blir annorlunda än marknadsvärdet pga tomtpriser?
Visa på X →Dags att ta tag i problemet med klotter och skadegörelse! @P4Orebro @svtorebro @NApunktSE


Skriver om samarbetet En bättre sits, @Malardalsradet . Om viktiga infrastruktursatsningar i Stockholm-Mälarregionen. https://www.na.se/artikel/gemensamma-satsningar-okar-forutsattningarna-for-en-hallbar-framtid-i-orebro-lan


Skriver om #enbättresits - samarbetet i Stockholm-Mälarregionen. @Malardalsradet http://www.sydnarkenytt.se/kumla/artikel/insaent-om-trafiken
Visa på X →Det händer en del i Mälardalsregionen! #mälartinget
Visa på X →Har du koll på Agenda 2030 och de globala målen? #mälartinget


Nu startar #mälartinget ! Temat för dagarna, Globala trender, rekord med 380 personer på plats😃
Visa på X →När 90 miljoner inte påverkar undrar jag budgetarbetet har gått till. Psykiatrin är i stort behov av att rustas, helt fel prioritering av regeringen.


@Ericsson_Marcus @SPMIndyCar @ArrowGlobal @IndyCar Kör hårt!!💪🏼💪🏼
Visa på X →Det ironiska i att Degerfors kommun söker en deltidsanställd projektledare för att arbeta med ”heltid som norm”. Trevlig fredag.
Visa på X →@Elinborehed Fåglarna tittar nog inte på tv..
Visa på X →Alliansen är splittrad i frågan om alliansen är splittrad. Jisses. #svpol
Visa på X →Jag skulle vilja ha en liten tydlighet i hur @Centerpartiet och @liberalerna tänker nu.




Känner spontant att alla 90-talister kommer få problem med att hitta mynt. Vi är olika, och bra är väl det.


Ge Gustav Fridolin uppdraget att sondera terrängen. Då har vi en regering om 100 dagar.
Visa på X →@strandhall Hade du kritiserat Stefan om det var tvärtom?
Visa på X →I värsta fall somnar man i Örebro och vaknar i Örebro. Det är ju SJ.


Måste vara tufft för @jsjostedt som är på debatt i en kanal som går med vinst på debattreklamen😳
Visa på X →Tänkte sätta upp en ”tuta för en ny regering”-skylt utanför lägenheten. Men då hade jag ju inte kunnat sova.
Visa på X →