@FridaNordnet @sdriks Tack för intervjun!
Visa på X →400
inlägg
SD Västmanlands egen segerbuss är ute och rullar! Idag Västerås med partiets två toppkandidater till riksdagen från Västmanland. #SD22


Alla som klagar över tonen i sociala medier bör läsa vad unga kvinnor som röstar på SD får utstå:
Visa på X →Det är väl ren sakupplysning?
Visa på X →Vem bättre att kommentera sådana här opinionssiffror än @ChangFrick 😁
Visa på X →@ottoblom @Katja_Nyberg Mycket bra (även om krysset hamnade lite för långt upp😄)
Visa på X →Tillsammans med @jimmieakesson om den socialdemokratiska valmutan som exkluderar en majoritet av landets pensionärer. https://www.expressen.se/debatt/andersson-ignorerar-mer-an-en-miljon-pensionarer/
Visa på X →SD:s valstuga i Västerås! Välkomna förbi!🇸🇪🇸🇪 Kommer också hålla ett lite längre föredrag tillsammans med @Katja_Nyberg imorgon vid 12.00 på torget i Västerås där man gärna får komma förbi och ställa frågor🙂

Sverigebilden™️
Visa på X →@masqu6 Mycket bra val!
Visa på X →Vi kan fortfarande göra samma sak i Sverige. Rösta rätt. Rösta SD.
Visa på X →Dagens Sifo för den som undrar.
Visa på X →Vi rockar vidare i opinionen🤘🤘

@Johnnyj51539434 @Freiholtan @sosaeter Oroa dig inte, hon kommer också in🙂
Visa på X →@martastenevi 🤔

Med anledning av gårdagen: https://x.com/OscarSjostedt/status/1564248244019990529
Visa på X →Blir det något inslag kring det här från den somaliska redaktionen på Sveriges radio kring det här? https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/saida-hussein-moge-s-har-blivit-ett-fr%C3%A4mlingsfientligt-parti-1.79918454
Visa på X →@a_kvalla Tack!
Visa på X →@Freiholtan @sosaeter Tack för förtroendet🇸🇪
Visa på X →@Ivarpi Också Lina Stenberg.

Det låter som att ISK och dina pengar är säkra från socialdemokraterna, åtminstone fram till valdagen. https://www.realtid.se/frida-bratts-valspurt-stort-stod-for-forbattrat-isk/
Visa på X →@DarknessGhoul66 Tackar för förtroendet🙏
Visa på X →@FrHaJo Anmärkningsvärt är en underdrift.
Visa på X →Detta motarbetas alltså aktivt av de rödgröna som istället bara vill bygga vindsnurror.

Trevlig kväll! 🇸🇪
