@Martin_Kinnunen Dom gav honom iallafall lite fusklappar.
Visa på X →400
inlägg
Gammal goding med försvarsministern: https://x.com/OscarSjostedt/status/1565468191542870017?t=SCkXCdmDKi9nKk1WxUB_OQ&s=19
Visa på X →Det förekom fusklappar🙈
Visa på X →@onfajah @NilssonPM Kanske hade gått bättre för M i opinionen😁
Visa på X →@haxhax333 🙏
Visa på X →Jag känner betydligt mindre sympati men vi kan enas om att han bör pensioneras den 11 september.
Visa på X →@NilssonPM Du menar att folk inte gillar när regeringsföreträdare utmålar oppositionen som ett säkerhetshot?
Visa på X →@DrKlagg Välkommen ombord segertåget🇸🇪
Visa på X →@johangillman Vi gnetar på uppför berget.
Visa på X →Det måste ju finnas något jäkla saklighetskrav på försvarsministrar?
Visa på X →Bra tråd för den som vill djupdyka i det socialdemokratiska ryss-hycklandet⬇️
Visa på X →Och för den som tror att hon plötsligt bryr sig om den "europeiska energimarknaden" presenterar jag förra veckans Magdalena Andersson:

@sdriks 🤘
Visa på X →@motorsport140 @jimmieakesson 🍿🍿
Visa på X →Inte förvånad. Statsministern är en förvånansvärt svag debattör och Jimmie ja, han är bra.
Visa på X →Kan fortsätta hela kvällen.. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rQz4l/vilse-i-it-skandalen-det-har-ar-vad-det-handlar-om
Visa på X →@CryptoSala @PalleRosso Om inget bland all vår övriga politik övertygar är det bara att ställa in sig på fyra år till med miljömupparna.
Visa på X →Håll utkik efter fusklappar.
Visa på X →@SvenPernils Precis, därav citattecken.
Visa på X →Kär återförening i kvällens Aktuellt kl 21.00! @jimmieakesson mot Peter Hultqvist eller "desperationen-hos-S-efter-8-års-vanstyre-och-oförmåga-att-hantera-sakfrågor" Tune in!

@Ygeman https://x.com/OscarSjostedt/status/1565765037771431940?t=OAuduXT1wOGH8HZ7gTmTDQ&s=19
Visa på X →@Ygeman har du några relevanta uppgifter är säkerhetsexperterna på Utrikespolitiska institutet väldigt intresserade:

Ingen av nämnda "rysskopplingar" är ens kvar i partiet😂 Hur kan någon ta den här mannen på allvar?
Visa på X →@SDTobbe @malinullgren Budgetfabriken på Sveavägen?

Magdalena Andersson (för en vecka sedan) innan socialdemokraterna kraschade i opinionen:
