@Ivarpi Givetvis uppbackat av de regimtrogna*

400
inlägg
@Ivarpi Givetvis uppbackat av de regimtrogna*

@EkbergMats Då har du inte sett kulturskribenterna😂 Hynek Pajas från sitt elfenbenstorn:


@FrustreratMy @JessicaStegrud Bra val😊
Visa på X →Ibland är public service värt pengar:
Visa på X →@anderslindberg Är Annie Lööf skyldig till SD-hatet? 🤔 https://www.sydsvenskan.se/2022-09-02/uppmaning-att-knivattackera-sdare-i-lund-jag-kande-obehag
Visa på X →Tvärtom! Full fart mot regeringsskifte, uppåt idag igen! 🇸🇪🇸🇪

@DNDebatt Alternativ rubrik:

Bättre variant: https://x.com/OscarSjostedt/status/1566132711705776131?t=NIZZo2u6vtqti-tdXaQh0A&s=19
Visa på X →Fick den här, betydligt mer sanningsenliga, versionen:

@strandhall Bär din retorik något ansvar för sånt här? 🤔 https://www.sydsvenskan.se/2022-09-02/uppmaning-att-knivattackera-sdare-i-lund-jag-kande-obehag
Visa på X →@Martin_Kinnunen Mina kondoleanser.
Visa på X →@UlfGMEdlund Ryktas om att det även drabbar ledarskribenter på DN.
Visa på X →@jimmieakesson Lite mer dödsmetall hade dock inte skadat.
Visa på X →@FallgrenDaniel @SDTobbe @Elias31763384 @AsplingLudvig Mycket bra val!
Visa på X →Att släpa fram mannen som lät kriminaliteten skena och översåg nedmonteringen av Sveriges energisystem och kärnkraft veckan innan valet är, ehm, intressant?
Visa på X →Desperationen för Socialdemokraterna på Sveavägen känner tydligen inga gränser😂

7% måste misstagit oss för Socialdemokraterna. "Vilka har bidragit till höjda elpriser?"

@kimmbjo @annieloof @socialdemokrat Det är polisanmält men jag ser fortfarande inga tecken på någon större upprördhet från vänsterhalvan.
Visa på X →@SDTobbe @Elias31763384 @AsplingLudvig 😘
Visa på X →@JessicaStegrud Haha herregud vad har du gjort mot dom här människorna?😂 :

Sök hjälp.

@SDTobbe Uppvaknandet❤️
Visa på X →Och har man redan gjort det är den väl värd en andra visning😊 https://youtu.be/9yseFnoQb4c
Visa på X →Gör som Jimmie Åkesson och titta på valfilmen⬇️
Visa på X →Norr om 7000 följare och fortsatt uppåt i opinionen🤘 Trevlig kväll gott folk! 🇸🇪🇸🇪
