@Gajus1234 Åh… denna tweet är så korkad på så många plan att det skulle ta dagar att bemöta. Palmes citat skulle lika gärna kunna varit SDs… Hur kan man ha missat att det är just detta SD står för medan Socialdemokratin svek alla sina ideal för många, många år sedan..,
Visa på X →160
inlägg
@ipsekarin Skulle typ göra det gratis…
Visa på X →@ErikBlomqvist13 @fenixlarare @ars_gravitatis Fast förslaget är inte att ta bort bibliotekarier, utan att förlänga öppettiderna utöver de tiderna så de som redan vet vad de ska ha kan gå dit när det är obemannat. Finns inget bildningsförakt i en förbättrad tillgänglighet?
Visa på X →@ars_gravitatis En helt ärlig fråga jag hoppas du besvarar, vad menar du är det konstiga i förslaget? Såväl gym som bibliotek och andra verksamheter kan väl vara öppet dygnet runt för folk? Finns ju till och med obemannade mataffärer öppna dygnet runt där man självscannar sina varor?

@HellSven @rdamberg @MilenSub40 Självklart är det okej, du äger din åsikt. Samtidigt måste man komma ihåg att det är en ofattbar röra föregående regering ställt till med, vilket kommer ta tid att åtgärda. Jag kommer avvakta med vad jag tycker minst ett år för att de ens ska ha en rimlig chans att börja ”städa”.
Visa på X →@rewdboy @Gajus1234 Tror alla vet att SD inre sitter i regering utan är ett samarbetsparti, kan inte ha undgått någon. Exempelvis LO har varit med på samma vis under S tid, inget konstigt i det. Regeringen äger frågan om vilka som kan delta vid en PK, inte att man måste vara en del av regeringen.
Visa på X →@AsaWestlund Ah, var det din slutreplik?
Visa på X →@missfotografica Åhå! Måste testa om det funkar… 😆
Visa på X →@AsaWestlund Hade ju varit klädsamt om även svaret från ledamoten i fråga fanns med?
Visa på X →@rdamberg @MilenSub40 Det handlar om att det är för tidigt att utvärdera något efter bara två månader. Att rensa upp i röran efter den föregående regeringen är inget som görs i en handvändning.
Visa på X →@cecilianord4 @moderaterna @liberalerna @kdriks Förlåta? Den 3+1-partikombon är det bästa som har hänt Sverige på många, många år. Tack vare Tidöavtalet kommer vi äntligen att kunna få skeppet Sverige på rätt kurs igen.
Visa på X →@miraaksoys Senap! Janssons äter jag faktiskt inte alls 😅
Visa på X →@sturkens Sanning. Reinfeldtåren har även de satt stora spår.
Visa på X →@FredrikAnderst1 Jag ska inte vara den som förstör dina chanser i alla fall ;) Men ja, sjukt smart… 👌🏻
Visa på X →@FredrikAnderst1 Är det nu jag ska gilla din kommentar?
Visa på X →@TommyStrandhall Med tanke på att du varje dag har fått förklaringar är det helt ofattbart att du fortfarande håller på. Men antar det är en strategi för att rikta fokus från de sår som Socialdemokraterna skapat under sin tid vid makten. Sår som kommer ta åratal att läka.
Visa på X →@Gajus1234 Han har en mycket viktig roll i arbetet att försöka bygga upp landet Sverige igen efter att den föregående regeringen raserat det. De sår som Socialdemokraterna skapat kommer ta år att läka, om det ens är möjligt. Jimmie och Sverigedemokraterna är de med verktygen som behövs.
Visa på X →@MilenSub40 Med tanke på hur Sverige har vanstyrts utav den föregående regeringen så tar det betydligt längre än ett par månader att reparera. De sår som Socialdemokraterna skapat kommer ta år att läka.
Visa på X →😂
Visa på X →@AOchristiansson Kärlek 🫶🏻
Visa på X →😅
Visa på X →Sverige ska bli bra igen 💪🏻🇸🇪
Visa på X →https://omni.se/a/O8yRol 🤷🏻♂️
Visa på X →3h07 beräknad debatt blev 6h37m 😅 #svpol #sdpol #UO13 #UO14 @MangePersson @Anki_Utterstedt




Debatten som beräknades ta 2h är nu på 2:45 med talare 9 av 16 i stolen nu. Jag debatterade jämställdhet med replik från S/ C, @Anki_Utterstedt invandrares etablering med repliker från C/V/S/MP. ”Snart” dags för @MangePersson om arbetsmarknad/arbetsliv. För Sverige i Tid(ö)en

