Arnold vs Trump! Den här gången är Arnold Schwarzenegger tydlig - Mr President välj framtiden! (... http://fb.me/73D2vUJKJ
Visa på X →400
inlägg
60-tal borgmästare: Vi kommer hedra Parisavtalet (via @omni_red) http://omni.se/a/E17gj
Visa på X →Trump lämnar Parisavtalet. Säger som Obama - USA förkastar framtiden och abdikerar ledarskapet. Men vi kommer se... http://fb.me/1Z1DXQQuZ
Visa på X →> framtiden kommer lägga sina investeringar i grön teknik.
Visa på X →@ZinaAlDewany Ställde idag en fråga under frågestunden till Magdalena Andersson.På samma tema. Engagemanget finns och en del är gjort, ska ta fram svaret.
Visa på X →Snart frågestund! Kolla på riksdagen.se - tänkte ställa en fråga!
Visa på X →@wingate32 Tack! Typiskt bra sak att fråga om! Utan kaffe stannar landet och särskilt jag.
Visa på X →Idag första dagen i riksdagen. Bricka, plats med namnskylt och kontor ✅ Slips och kavaj (kavaj = krav för att... http://fb.me/1lBUUPU2A
Visa på X →@johanbuser :) kul att vara här!
Visa på X →> att skapa chanser och möjligheter för människor att leva livet. Gå till jobbet. Börja plugga.
Visa på X →Dag ett som ledamot i riksdagen. Återupplever känslan av "första dagen på jobbet". Tänker att en av våra största uppgifter är just detta>
Visa på X →Lyssna på @triumf och #VÄRVET - personligt och politiskt med statsminister Stefan Löfven 👍🏻 https://x.com/triumf/status/869062210601050112
Visa på X →@triumf @realDonaldTrump Bra avsnitt! :) ✊🏻
Visa på X →Grattis Carin och världen - helt rätt person på rätt plats. Detta innebär att jag från slutet av maj och juni... http://fb.me/1kMYJbowz
Visa på X →Vi måste slå hårt mot krafter som förstör idrott med hot&brottslighet! "Spelare ska ha hotats: ”Bra att de berättat” http://omni.se/a/K59m4
Visa på X →Pippi är rätt ok 04.37 också. Fråga Hedvig. 😬
Visa på X →@peggypedia Till hösten då! :) VI ska planera kommande Röda Rummet innan sommaren.
Visa på X →Som stuidieledare är det extra kul när vi kan presentera spännande studieaktiviteter i AK. Här är studierådets... http://fb.me/4UWwlPdM0
Visa på X →Folkrörelselördag! Fler än 50 ledare 👏🏻i socialdemokraterna från hela Stockholmsregionen samlade på ABF för att... http://fb.me/xdF9Djol
Visa på X →Går igenom bilder från SSUs valläger 2010. Så mycket lera. Fantastisk vecka. 😎
Visa på X →Idag är det 2 maj. Grattis till oss alla, en dag närmare sommaren. Vi firar med glass!
Visa på X →Hehe lyx att vara vuxen och ge sig själv ok på att äta choklad till middag.
Visa på X →Idag hade Socialdemokraterna i Stockholm årsmöte. Utöver en massa smarta och kloka beslut, som att driva på för... http://fb.me/1UD6aLwAu
Visa på X →Snart ska jag prata om mitt kapitel i #folkrörelserskärper! Så här tänker jag; politisera politiken, bygg gemenskap & organisera förändring!
