Dax att justera lagen! Om inte förbud rejält hårdare reglering. Det är ohållbart. Många skadade och dessutom alla stackars djur. #sgoteborg

400
inlägg
Dax att justera lagen! Om inte förbud rejält hårdare reglering. Det är ohållbart. Många skadade och dessutom alla stackars djur. #sgoteborg

Fransmän får strunta i jobbmejl från 2017. Låter riktigt sunt. Ska fundera på en motion till riksdagen. #sgoteborg http://www.gp.se/nyheter/ekonomi/fransm%C3%A4n-f%C3%A5r-strunta-i-jobbmejl-1.4091447
Visa på X →Ungefär som Älvsborgsbron i Gbg fast "lite" högre höjd 🙈😳#sgoteborg http://www.sydsvenskan.se/2016-12-30/svindlande-miljardbygge-invigt-i-kina?utm_source=tw&utm_term=2016-12-30T11:30:23+01:00&utm_medium=list-bottom
Visa på X →Välkomna upp från jullådan. Visst pryder dom sin plats :-) ☃️🎅🏻

@BHartvig @socialdemokrat tycker det låter som ett mycket bra förslag
Visa på X →Löfven tackar på julavslutningen för det gångna året och önskar alla en God Jul.


Glad lucia önskar @ShadiyeHeydari @johanbuser @kulturgunilla @riksdagsmattias #sgoteborg


Bra samtal med förbundsledningen på #seko om statliga bolag och dess utmaningar #sgoteborg
Visa på X →Läs gärna mina tankar om populismen och behovet att organisera oss för demokratin och våra värderingar. #sgoteborg http://sgoteborg.se/index.php/mattias-jonsson-att-forsvara-demokratin-kraver-organsiering/
Visa på X →@elinboberg1 det var du rätt i. I intervjun säger han precis som du skriver.
Visa på X →Vilken filur den där Björklund. Vore på sin plats att hylla alla lärare och barn för en fantastik insats #sgoteborg http://www.dn.se/nyheter/politik/bjorklund-tar-at-sig-aran-av-pisa-resultaten/
Visa på X →Skriver ihop med Handelsminister Ann Linde om vikten av exportstrategin för fler jobb och växande företag #sgoteborg http://www.expressen.se/gt/debatt-gt/okad-export-bra-for-den-svenska-modellen/
Visa på X →Skriver i GT ihop med @ShadiyeHeydari M skapade 25 nya utanförskapsområden och fortsätter med samma pol #sgoteborg http://www.expressen.se/gt/debatt-gt/moderaterna-har-okat-utanforskapet/
Visa på X →S går framåt. M backar stort och Sd ligger still. #sgoteborg SCB:s stora opinionsundersökning presenteras i dag http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article24020725.ab
Visa på X →Löfven besökte Gbg och lovade hårdare straff. Ja det är nödvändigt för att få bort org brottslighet. #sgoteborg http://www.expressen.se/gt/lofven-lovar-hardare-tag-mot-vapenbrott/
Visa på X →Löfven idag -De som gör våra bostadsområden otrygga ska inte ratta lyxbilar - de ska sitta i baksätet i en polisbil. Helt rätt! #sgoteborg
Visa på X →@adamcwejman regeringen ärvde ett underskott från er på över 60 miljarder som nu är utraderat. Du twittrar om en prognos till 2020.
Visa på X →Göteborg vann det prestigefyllda planpriset för arbetet i Frihamnen. Fantastiskt kul #sgoteborg


Högst sysselsättning i EU. Lägst ung arbetslöshet på 13 år. Eleverna blir nu bättre på matte. Regeringen levererar! #sgoteborg #svpol
Visa på X →En hemsk och sjuk utveckling. Våld föder mer våld med hämndaktioner som följd. Gängkriget måste stoppas!#sgoteborg http://www.expressen.se/gt/en-allvarligt-skadad-efter-skottlossning/
Visa på X →Möte med landsbygdskommittén. Vi börjar forma slutbetänkande som tar sikte på hela landet. #sgoteborg
Visa på X →Så dålig som Akb var i kvällens debatt får inte en stadsministerkandidat vara skriver DI #sgoteborg http://www.di.se/opinion/tobias-wikstrom-usla-svar-fran-akb/
Visa på X →Gbg förlorat 184 miljoner på Moderaternas budget. Vilken bluff. Skriver jag och @ShadiyeHeydari i GT. #sgoteborg http://www.expressen.se/gt/debatt-gt/m-budget-dyrt-for-goteborg/
Visa på X →Vill du fika med en riksdagsledamot från Göteborg. Hör av dig så bokat vi en tid #sgoteborg


Möte om temporära bostäder. Bara i frihamnen drygt 1000 lägenheter. På land och i vattnet. Nu väntar vi på bygglovet. #sgoteborg

