Idag den parlamentariska landsbygdskommittén. Nästa vecka startar vår turnering runt om i landet #sgoteborg
Visa på X →400
inlägg
Tackar för förtroendet att bli omvald i #sgoteborg verkställande utskott. Ska förvalta förtroendet efter bästa förmåga
Visa på X →Nu har vi beslutat vem som bygger de temporära bostäderna i frihamnen #sgoteborg http://alvstranden.com/temporara-bostader-i-frihamnen-nu-ar-det-klart-vilka-som-kommer-att-bygga/
Visa på X →29 miljarder sparar M på sjuka och arbetslösa. Låt dom sitta kvar i opposition, där hör dom hemma #sgoteborg http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article22629598.ab
Visa på X →Hedrad att nu blivit omvald till S distriktsstyrelse i #sgoteborg stort tack till förtroendet. Känns stort
Visa på X →Arbetslösheten fortsätter minska, nu finns 100000 lediga jobb. Landet går bra #sgoteborg http://mobil.dn.se/nyheter/sverige/arbetslosheten-fortsatter-minska/
Visa på X →Nu är det klart. 450 lägenheter byggs i Lindholmshamnen. Ytterligare leverans av Älvstranden. #sgoteborg http://www.mynewsdesk.com/se/aelvstranden-utveckling-ab/pressreleases/nu-byggs-450-laegenheter-vid-lindholmshamnen-1365302?utm_campaign=send_list&utm_medium=email&utm_source=sendgrid
Visa på X →Glädjande att Stena Line beställer fyra nya färjor som är världens mest bränsleeffektiva. Bra där! #sgoteborg http://nyheter.stenaline.se/pressreleases/stena-skriver-kontrakt-paa-fyra-nya-ropax-faerjor-blir-vaerldens-mest-braensleeffektiva-faerjor-1362560
Visa på X →Besöket SKF S-klubb och pratar regeringens nyindustrialiserings strategi och arbetsmarknadspolitik. #sgoteborg
Visa på X →Nu kan det löna sig att investera i solceller. Regeringen har gjort det möjligt #sgoteborg http://m.gp.se/ekonomi/1.3041321-solenergi-kan-lona-sig-battre-an-ditt-sparkonto
Visa på X →En ytterligare ökning. 28,9 för S. Så får det gärna fortsätta!. #sgoteborg http://www.expressen.se/nyheter/socialdemokraterna-okar-i-ny-matning/
Visa på X →Riktigt kul. Landet går bra nu. Särskilt Västsverige. Många nya jobb med stärkt export. #sgoteborg http://m.gp.se/ekonomi/1.3034335-goteborgsregionens-export-gar-lysande?utm_source=m.facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=redirect
Visa på X →Förfäras över nyhetsrapporteringen från Bryssels flygplats och tunnelbana. #sgoteborg
Visa på X →Mycket allvarligt och visar samtidigt på sårbarheten i samhället. Ett hot mot demokratin. Oacceptabelt! #sgoteborg http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6393688
Visa på X →Skriver om regeringens viktiga satsning på exportcenter i väst. Det skapar fler jobb. #Sgoteborg http://sgoteborg.se/index.php/regeringen-stottar-exportforetagen/
Visa på X →Pratar mäns våld mot kvinnor med 30 talet #ifmetallare som engagerar sig i denna mycket viktiga fråga #sgoteborg
Visa på X →Tackar för fortsatt förtroende som ordförande i Älvstranden utveckling AB. Känns stort #sgoteborg
Visa på X →Stefan Löfven talar på 1maj i Göteborg. Ser jag verkligen framemot 👍 #sgoteborg
Visa på X →Skriver idag på Aftonbladet att det är fel att skattepengar går till hederskultur #sgoteborg http://www.aftonbladet.se/debatt/article22329814.ab
Visa på X →En mycket spännande satsning som #riksbyggen gör i #goteborg för unga #sgoteborg http://m.gp.se/nyheter/goteborg/1.3002028-bostadsratter-gors-billiga-for-unga-men-det-finns-en-hake?utm_source=m.facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=redirect
Visa på X →Bloggar idag om vikten av investeringar i Svensk industri #sgoteborg http://sgoteborg.se/index.php/smart-industri-ar-sveriges-framtid/
Visa på X →Pinsamt lågt. Borgarna kör fulspel så rika stadsdelar inte ska få flyktingboende #gbgftw #gbgpol #sgoteborg #svpol http://m.gp.se/nyheter/debatt/1.2989804-debatt-s-och-mp-i-hemliga-moten-om-flyktingbostaderna?utm_source=gp.se&utm_medium=referral&utm_campaign=redirect
Visa på X →Digitalisering som regeringen presenterar underlättat för många företag som skapar fler jobb. Grymt #sgoteborg http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/digitalisering-ska-underl%C3%A4tta-f%C3%B6r-restauranger-3289140
Visa på X →Morgonmöte med Energiministern. Ser med spänning fram emot vad som är på g. #sgoteborg
