@beckmansasikter @jonnybratberg @moderaterna Vi har alltid varit positiva till kärnkraften. Ni däremot har vänt kappan efter vinden. Som när det gäller migrationspolitiken. Permanenta uppehållstillstånd. Ni saknar trovärdighet.
Visa på X →155
inlägg
Andra partier har tydligt visat att de svänger när det är valår….
Visa på X →@beckmansasikter @Samtidens @Riksstudios @WilliamElofsson SD säger nej till vindkraftsetableringar längs vår kust och på land vilket du vet. Det här frågan handlar om att ge medborgarna ett demokratiskt inflytande. Sen har Moderaterna ändrat sig gällande kärnkraften nationellt. Varför skulle ni inte kunna göra det lokalt om vindkraft?
Visa på X →@beckmansasikter @Samtidens @Riksstudios @WilliamElofsson Jo vi kommer stödja initiativet om att dra tillbaka tillstyrkan för Utposten 2 och Storgrundet. Dock så ser vi ett behov av en folkomröstning i Gävle för att medborgarna ska kunna säga sitt om framtiden gällande eventuella nya etableringar i kommunen.
Visa på X →Det är dags att medborgarna i Gävle kommun får säga sitt om man vill ha vindkraftsetableringar i kommunen eller ej. Därför kräver SD Gävle nu en folkomröstning i frågan. #svpol #sd2022 @Samtidens @Riksstudios

Det här är resultatet av Socialdemokraternas oförmåga att se dagens samhällsproblem. Det behövs en förändring 11 september. Sverigedemokraterna är den förändringen. #svpol #sd2022

Jag lämnade kommunal 2014. Aldrig ångrat mig 👏🏻
Visa på X →När man ser en bild och tänker på @beckmansasikter

Om någon undrar vad Socialdemokraternas migrationspolitik och ovilja att ge brottsbekämpande myndigheter rätt resurser gett oss så har ni svaret här. Vad vi behöver nu är en sverigedemokratisk politik för Gävle. #svpol #sd2022 @Samtidens @Riksstudios

Det får va slut på sossarnas saft och bulle-politik! Det ska vara extremt jobbigt att vara kriminell i Gävle. Kameraövervakning och skärpta straff nu! #svpol #sd2022

Kan behövas en påminnelse om vilka partier som röstade för och emot en utökad reduktionsplikt på bränslet. Det var bara Sverigedemokraterna som röstade nej till en utökad reduktionsplikt. Övriga partier röstade i praktiken för en höjning av priset. #svpol #sd2022

Någon förvånad att Miljöpartiet vill öka invandringen till Sverige? Blir uppenbart varför de har lika många procent som en folköl i opinionen. #svpol
Visa på X →Kan bara instämma i Arbetarbladets rubrik till sin ledare idag 🇸🇪 #svpol #sd2022 @Samtidens @Riksstudios

Fyra år till med Socialdemokraterna vid makten skulle vara förödande för vårt land.
Visa på X →Tobias sätter alla hycklare på plats! #svpol @Samtidens
Visa på X →Dagens nyheter rapporterar om att antal vårdade för covid-19 kan vara missvisande. Varför är jag inte förvånad. #svpol

Om något år kommer Socialdemokraterna vara för att bygga ny kärnkraft. Och enligt dom själva kommer de också alltid ha varit det. Det är kännetecken för dagens socialdemokrati. Va först helt emot, sedan ta förslaget och gör det till sin egen politik. #svpol #sd2022
Visa på X →Ur led är tiden… Vad händer med världen?
Visa på X →Snart i Sverige tack vare Socialdemokraterna och Miljöpartiet. Kärnkraften behövs! #svpol #sd2022 @Samtidens @Riksstudios https://www.tn.se/naringsliv/experten-tysklands-elsystem-nara-kollaps-sa-paverkas-sverige/
Visa på X →När man glömmer berätta att den som propagerar för elbilar i en intervju samtidigt är förtroendevald politiker för Miljöpartiet. Känns som det är relevant att berätta i detta sammanhang. #svpol #sd2022

Följderna av Socialdemokraternas bränslepolitik börjar synas. Med sämre vinterväghållning hotas trafiksäkerheten och jag ser framför mig en ökad olycksrisk. Det är allvar nu. Nuvarande regering måste röstas bort i valet! #svpol #sd2022 @Samtidens @Riksstudios

Nej! Det sista polisen behöver är mer av Socialdemokraternas misslyckade politik. Det är sossarnas politik som skapat grunden för kriminella gäng att växa sig starka och rekrytera in unga i ett liv med brottslighet. Det får va nog nu! #svpol #sd2022 @sdriks

Fantastiskt med unga entreprenörer! Pekar ut en positiv riktning i framtiden. #svpol

Gävleborg ligger i botten över vägarnas kvalitet. Vi prioriteras tyvärr bort när regeringen ska fördela pengarna. Ostkustbanan är ett annat exempel när Gävleborg/Norrland prioriteras bort. Sverige är ett rikt land säger man. När får vi se det? #svpol #sd2022

Nyhet från Bulletin. Ni som tror Socialdemokraterna kommer förändra någon migrationspolitik inser inte att det är spel för gallerierna. Det behövs en sverigedemokratisk migrationspolitik nu! Då kan vi återigen skapa sammanhållning i vårt land. #svpol #sd2022
