Sveriges bästa konditori - i Oskarshamn såklart! http://www.barometern.se/oskarshamn/arets-konditori-finns-i-oskarshamn/
Visa på X →400
inlägg
Valformen börjar närma sig +1,7% och 23,1% https://nyheteridag.se/plus/sd-okar-mest-av-alla-i-sentio-for-maj-manad/
Visa på X →Från dagens interpellationsdebatt med finansministern. https://www.facebook.com/mattias.backstromjohansson/posts/1929244663783809
Visa på X →Arbetet går vidare för tillgången på el året runt för vår industri och hushållen :) https://www.facebook.com/mattias.backstromjohansson/posts/1922581997783409
Visa på X →Två roliga saker kan konstateras, dels att halveringstiden för Miljöpartiet är 4 år och att SD har den överlägset bästa medlemsutvecklingen under mandatperioden. https://www.di.se/nyheter/halften-av-medlemmarna-har-lamnat-mp/
Visa på X →Ett stort tack till de som hjälpte till att bidra till ett väldigt lyckat medlemsarrangemang! https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1896543227053953&id=100000948821869
Visa på X →Så var till slut vår gemensamma riksdagslista satt efter att ombuden fått säga sitt, vilket föregicks av en bra... https://fb.me/9OOU3BtdE
Visa på X →SD utmanar S om förstaplatsen i Sentio https://fb.me/8SxmRg92r
Visa på X →Sista kommunföreningsårsmötet rundat i Västervik med den stora äran att agera mötesordförande. Ett stort grattis... https://fb.me/I6b6yRvr
Visa på X →Hårfin marginal till att bli största parti och upp 1,6%-enheter sedan januari, ett gott utgångsläge inför... https://fb.me/4wXnNooSn
Visa på X →Interpellation till energiministern, Ibrahim Baylan, om på temat leveranssäkerhet. Sverige är numera... https://fb.me/Iq7neoCB
Visa på X →En bra och välbehövlig artikel från DI idag kring kraftbalansen, vilket va det som jag närapå ägnade hela mitt... https://fb.me/3z7FoTMjD
Visa på X →Kanske inte den största politiska framgången för SD i Oskarshamn, men en högst välkommen sådan. Efter vår motion... https://fb.me/XjXqh8Zq
Visa på X →Mycket glädjande att SKL, Sveriges Kommuner och Landsting, backar upp det kommunala vetot kring... https://fb.me/E0f5qXDy
Visa på X →Välkommen över Chahanna Olsson! "- Jag tycker att Sverigedemokraterna är det parti som passar mig bäst. De har... http://fb.me/DK13o06N
Visa på X →Dagens insats i Mönsterås där man på gymnasiet anordnade en skoldebatt kring högaktuella. De tre teman man valt... http://fb.me/1MHxJIG6s
Visa på X →En dag på jobbet och tre poäng för Hellkvist maskin :) http://fb.me/CjB50Oms
Visa på X →Trevligt initiativ! Premiär i klacken för Per Nygren? http://fb.me/Tgq5uKYx
Visa på X →Underbart!!!!
Visa på X →ESMO flygplats lever ännu efter kvällen då SD, M, L och KD skickade iväg ärendet med det bristfälliga underlaget... http://fb.me/2gGfRhS9T
Visa på X →Ett härligt mål mat hemma i Sherwoodskogen efter att ha missat det första flyget hem 🙂
Visa på X →I tider av kommunalrådsbyten, vilka även kan komma att ske av en annan dignitet efter valet, är det trevligt med... http://fb.me/2xKPZTOf6
Visa på X →"Vi vill satsa på en reaktor i Oskarshamn" - Östra Småland http://fb.me/9ctj5FC2D
Visa på X →