Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Markus Wiechel

Sverigedemokraterna

@MarkusWiechel (X)

437

inlägg

Man kan nästan tro att föredettingarna Ygeman och Johansson tror att en statsministers roll är att bla sitta och boka charterplan och dylikt. Inte konstigt att det var så svårt för honom att hitta mötesrum när det begav sig.

Visa på X

Hett tips, i all välmening, till engagerade individer som önskar mejla riksdagsledamöter: Spamma inte och delta inte i massutskick med förskrivna mejl eller liknande. Det är kontraproduktivt.

Visa på X

@GostaBroholmer @ElisaHenrik @SAPOsverige @CarlOskar @sdriks @MCF_Sverige Har drivit att den ska stängas i många år. Det är politisk vilja som krävs.

Visa på X

#Donetsk is #Ukraine. Don’t ever let anyone think otherwise. Let us remember those who rallied in Donetsk, March 5th, 2014. ⬇️

Visa på X

The regime in Iran is getting pounded badly. 👏 unfortunately they’re also spreading their hate to others. One should not be surprised if more countries would join this struggle.

Visa på X

Another victim of the actions in a ruthless dictatorship. This time we’re talking about Belarus.

Visa på X

@mikepompeo MEK is not democratic, has no support within Iran and would not be a feasible alternative what so ever. Don’t support the sect. As of right now the only transitional leadership that could lead the path to democracy exist through @PahlaviReza.

Visa på X

Iransk regimmedia rapporterar att en flickskola beskjutits i Teheran. Svensk media sväljer det helt och rapporterar vidare. Platsen som åsyftas ligger mitt i en IRGC-bas.

Visa på X

@tparsi @strandhall What are you going to do now Trita, when your masters in Teheran are gone?

Visa på X

@JanKEliasson Du sörjer såklart när terrorregimen faller. Kanske blev lite väl nära vän med skurkarna?

Visa på X

Det är nu @rparsi mfl skriker sig hesa om folkrättsbrott och dylikt, inte när skurkregimen massakrerade sina medborgare.

Visa på X

@antonioguterres You would condemn a humanitarian intervention against Hitler as well, wouldn’t you?

Visa på X

En islamistisk skurkregim mejar kallblodigt ned sina egna obeväpnade medborgare på gatorna. Att det finns de som talar om att vara ”återhållsam” & istället ägna sig åt ”diplomati” eller klagar på att en militär intervention mot förövarna utgör ”folkrättsbrott” gör mig illamående.

Visa på X