Diskussionsgruppen för "Kris och försvar" arbetar flitigt. #gbgdagen #moderaterna #ettårtillvalet

421
inlägg
Diskussionsgruppen för "Kris och försvar" arbetar flitigt. #gbgdagen #moderaterna #ettårtillvalet

Arbetsgruppen för "Näringsliv, jobb och tillväxt" har intressanta diskussioner. #gbgdagen #Moderaterna

Vi är laddade för en mycket inspirerande dag! #gbgdagen #ettårkvartillvalet #moderaterna #ettstarkaregoteborg

Vi vill bli föregångare inom miljöpolitik. #ettstarkaregoteborg #gbgdagen #moderaterna

Premiär för #goteborgsfilmen på #gbgdagen. Vi vill se ett starkare Göteborg.

Dags för #göteborgsdagen med #Moderaterna #gbgdagen

@gustafgothberg @SofieBichler @adamagerbrink @JonasRansgard @ViktorLundblad @friberg_hanna Ett kryss på @gustafgothberg är självklart!
Visa på X →@gustafgothberg @SofieBichler @adamagerbrink @JonasRansgard @ViktorLundblad @friberg_hanna Ett stort tack för förtroendet! #provval #moderaterna
Visa på X →Härligt att höstterminen med #crawlkursercom har börjat! #nononsens #aquawellness @ Askims simhall https://www.instagram.com/p/BYrRKdtHgUS/
Visa på X →Provvalskandidat: Marie Louise Hänel Sandström - Nya Moderaterna https://provval.moderatvg.se/index.php/kandidat/id/18/Marie%20Louise_H%C3%A4nel%20Sandstr%C3%B6m
Visa på X →Äntligen är det dags för provval inom @moderaterna Jag kandiderar till Riksdagen och Kommunen och hoppas på din röst http://www.provval.moderatvg.se
Visa på X →Alliansens Mål- och inriktningsdokument blev tyvärr nedröstat av den styrande minoriteten. #satsapåkärnverksamheter #SDNMajornalinne #gbgftw

Är på handledarutbildning ihop med kollegor som undervisar läkarstudenter. I höst blir det 14:e omgången studenter! #läkarutbildningen
Visa på X →Kul att vara livräddare/läkare på #Göteborgsimmet2017 #göteborgsklassikern2017… https://www.instagram.com/p/BYBgSXJH41s/
Visa på X →En kopp te i solen på landet känns fint! #sommar2017☀️ @ Dammåkra, Lingäll https://www.instagram.com/p/BX-Dn2rHhVo/
Visa på X →@mattiastykesson Vi i publiken instämmer helt i att vänstern fick för mycket utrymme. Wiehes sång räknas förstås. #opinionlive
Visa på X →@hultjulia Kul att vara med! Mycket välordnat!
Visa på X →@dalmaneek @MarinaSgbg Tack för bra vinstsamarbete @dalmaneek 🏅🏅.
Visa på X →@essameldin63 @bohuslaningen Absolutely! 🌞
Visa på X →Vackra #Bohuslän och ruskiga historier med #Nolhåtten @bohuslaningen är också med! #sommar2017

Nu är vi här igen på #lottapåliseberg med @TV4 #gbgftw @Liseberg
