Fick hjärtklappning när jag hörde att vi nu går mot ljusare tider. Vik hädan mörka årstid!
Visa på X →400
inlägg
"Domen är en skam för vårt rättssystem. Ingen förövare ska komma undan med en sån här grym och hänsynslös gruppvåldtäkt" https://x.com/ragsjo/status/943061808662925312
Visa på X →"Den kvällen dödades en bit av mig" Fy fan! #imaktenskorridorer #metoo
Visa på X →@johansvensson82 @jsjostedt @Terrafem Nej men jag vet. Det är ngt fel på mig 😂😂😂
Visa på X →Vänsterpartiet i Gbg uppe i historiskt höga 15,9%! https://x.com/johansvensson82/status/939057922201608192
Visa på X →Det här är Hüda Kaya parlamentsledamot för vänsterpartiet HDP. Hon riskerar nu åtal. Att vara opposition är hennes enda brott. För att visa vårt stöd för våra vänner i HDP är Vänsterpartiets riksdagsledamöter faddrar åt varsin HDP-ledamot. Jag är fadder åt Hüda Kaya.

Trump och den diplomatiska pyromanin. Precis så.
Visa på X →Trump är f_n nästan sjukare än jag trodde. Han är riktigt galen.
Visa på X →Den islamofobi som sprider sig skrämmer verkligen mig. Var och en bör fundera över sina egna åsikter och sen ta sig till närmaste bibliotek och avdelningen för historia.
Visa på X →Så nu ska det vara möte med EU om hur fler unga i Afrika ska komma i arbete. Ett tips är ju att låta länderna äga och förvalta sina egna resurser.
Visa på X →Och det bara fortsätter skälva rakt igenom hela patriarkatet. Kraften av kvinnor som går samman och går till attack. Historiskt. Från och med nu!
Visa på X →Om 10 min är hela Gbg lamslaget❄️
Visa på X →@58239a8f79564e5 Håller helt med!
Visa på X →En vinst att 2-års omprövningarna stoppas! Nu vill vi att LSS justeras efter alla domar som fallit. Bra jobbat alla ni som slåss för LSS!
Visa på X →Just skickat in en fråga till Strandhäll om vilka förändringar de avser göra med handikappersättningen. Vill de verkligen avveckla?
Visa på X →Riktigt bra att Regnér lovar lagändring efter HfD:s nya dom om LSS. Nästa steg måste vara att få med de andra domarna.
Visa på X →Det är verkligen kris. Regeringen måste ändra lagen nu! https://x.com/nklsaltrmrk/status/924266226452455425
Visa på X →Vi vill att det görs en översyn av SIS ungdomshem. Det är helt oacceptabelt att ett barn som staten lovat att ta hand om tar sitt liv.
Visa på X →Mogadishu 💔
Visa på X →@nklsaltrmrk Ja den som kommer från FK typ 1 dec tror jag.
Visa på X →@kladsam @jsjostedt I budgeten görs inte lagändringarna. 2008 började vi ställa krav på ändring av LSS. Men varken S eller M har tagit sitt ansvar.
Visa på X →Idag ställde jag frågan till statsministern om när de tänker ändra LSS. Svaret blev att de ska invänta en rapport. Det duger inte!
Visa på X →Åkesson tar sin dyrbara tid att klia runt i offerkoftan. Allt för att inte behöva blotta deras svaga politik.
Visa på X →@hackelius @nklsaltrmrk @vansterpartiet @socialdemokrat @nya_moderaterna S agerar helt oacceptabelt. Men domarna är främsta orsak och de första kom under alliansen. M och S har valt att stå med armarna i kors.
Visa på X →Göteborg min kärlek finner inga gränser ❤️✊🏽
Visa på X →