V slog rekord i Gbg, ägde ut nazister i Falun och ska driva 6 timmars arbetsdag i förhandlingarna. Jag är så stolt!
Visa på X →400
inlägg
Om du råkar ut för tex en olycka idag har du 12% chans att få assistans. Dvs 12% chans att du kommer kunna leva ett liv som andra.
Visa på X →Polisen efterfrågar stora socioekonomiska satsningar i förorterna. Eftersom de inte sker några och enbart satsningar på polis inte räcker.
Visa på X →Känns ju inte 2017 att försörjningsstöd betalas ut till mannen i familjen. Självklart ska partnern ha halva ersättningen. Kom igen nu.
Visa på X →Glad över allt vi fått igenom men extra lycklig över satsningar på socialtjänst och BUP! https://x.com/jsjostedt/status/854299001033826305
Visa på X →Från amnesti till boja. Fy fan.
Visa på X →Stor vinst för aborträtten idag!
Visa på X →Stockholm har aldrig varit min stad. Men efter #openstockholm är min kärlek livslång ❤
Visa på X →Stockholm 💔
Visa på X →Majornas ödmjuka stjärna. Kapten Röd skall ha all kredd för " Hundralappen" http://www.gp.se/n%C3%B6je/musik/kapten-r%C3%B6d-bryter-tystnaden-1.4219505
Visa på X →Barn och unga ska få hjälp när de behöver! https://x.com/vansterpartiet/status/847700478758535168
Visa på X →Så grymt av Kapten Röd som tar 100 spänn för biljetten till hans spelningar för att fler ska ha råd att gå.❤✊🏽
Visa på X →Ett feministiskt parti som levererar! Sjukt stolt. https://x.com/vansterpartiet/status/846606255145783296
Visa på X →Riktigt gött att vakna till republikanernas och Trumps historiska nederlag.
Visa på X →Idag rockar vi sockorna för allas lika värde!

Män är oftare oroliga för invandring. Kvinnor är oftare oroliga för rasism.
Visa på X →Mycket glad! https://x.com/vgoteborg/status/840862451893698560
Visa på X →@fraux

@fraux nä men varför inte ta och börja helgen med att tänka på döden..
Visa på X →Kvinnor i alla länder förena er!!
Visa på X →@BRISpress larmar om att den psykiska ohälsan ökar kraftigt bland barn. Det här bör definitivt bli en prioriterad politisk fråga.
Visa på X →@fraux @kollontaj4ever Du kommer ju vara som vårt fosterbarn.
Visa på X →@kollontaj4ever Lägg av!! Alltså jag kommer bli så lycklig att jag gråter en liten skvätt och vi får gå ut på däck till solnedgången.
Visa på X →@kollontaj4ever vi tar färjan över. Så kan jag sjunga sjukt romantiska låtar för dig. I finsk tango takt.
Visa på X →@kollontaj4ever JA!!!
Visa på X →