Yes!
Visa på X →412
inlägg
Ännu en bil redo att åka till Ukraina. Denna bil kommer att transporteras till Kiev o användas som en vårdenhet. I detta projekt har vi samarbetat med @BlagulaBilen Vill du stödja Pingstkyrkan Uddevalla arbete för Ukraina kan du: Swisha 123 049 95 33 Skriv Ukraina








This is my party leader, Sweden's wise prime minister, mother of two children, a brave woman and a capable politician. Someone @elonmusk should learn from!
Visa på X →Vackert!




Iran kommer att bli fritt. Den unga generationen har tröttnat på religiöst förtryck. Frågan är när vänstern i väst skall sluta stödja terrorister och diktaturer!
Visa på X →@ColinZvaniga Interesting tell mi more about the different between west and east Canada.
Visa på X →Det spelar roll vem som styr. Nu fortsätter vi med att förbättra ekonomin för Sveriges barnfamiljer: https://www.sverigesradio.se/artikel/nu-blir-det-billigare-for-barnfamiljer-36-000-mer-att-leva-for?fbclid=IwdGRleAPKTLFleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEevIdn08PRl-IZeTSb78U1Otf1bFT7bTveNbqOBvJeYMTlidZk9BWUNOB7Bpk_aem_0z-AJNOEULufda21DOFzGw
Visa på X →Said it before, say it again. Canada has more similarities with Europe than the USA, therefore they should be invited to become members of the EU! Sagt det förut, säger det igen. Canada har mer likheter med Europa än USA därför borde dom bjudas in att bli medlemmar i EU!
Visa på X →Trump bryr sig uppenbarligen enbart om den egna plånboken. Om han inleder en ockupation av Grönland bör alla hans och hans företag samt hans barns ekonomiska tillgångar frysas i Europa.
Visa på X →Vi måste stå upp för våra nordiska grannar. Danmarks och Grönlands sak är vår!
Visa på X →@alicemedce Jag var väldigt ofta i DDR som barn. Det gjorde att jag som arbetarunge aldrig någonsin var intresserade av socialism oavsett hur den paketeras.
Visa på X →Ryssland har stora problem!
Visa på X →@rektorhamid Sant men dom gör just nu allt dom kan för att distansera sig ifrån Iran och Ryssland. Hur Syrien lyckas framöver det vet vi inte än. Vad vi vet är att det är väldigt laddat inne i landet och att minoriteterna är djupt bekymrade.
Visa på X →@Benjamin1573912 Sant, men som uppenbarligen gör det han kan för att ta sig bort ifrån mullorna och Hamas/Hizbollah inflytande. Frågan är när det palestinska folket skall inse att man satsade på fel häst när man valde krig med Israel och allierade sig med Ryssland och Iran.
Visa på X →@daniel_stahre Till skillnad för dig som hyllar terrorister så gillar jag demokrati o frihet. Därför bra att ondskans axelmakter faller samman en efter en. När dessa stater som både skyddar och finansierar terrorister förändras kommer världen bli säkrare.
Visa på X →Hams föll Hizbollah föll Syrien föll Venezuela föll Iran håller på att falla Sakta men säkert faller ondskans axelmakter samman och Ryssland står allt mer ensamma. Om Europa bara fortsätter att stödja Ukraina så kommer även Putin att falla! Alla människor har rätt till frihet!
Visa på X →@peterkarlberg @rapport @Iran @Israel @svtnyheter Så du menar att det är ett problem att demokratiskt valda politiker träffar politiker o intresse organisationer i andra länder? Som sagt jag var där, många andra politiker från EU o Sverige var där men det är inte samma sak som illegitim påverkan.
Visa på X →@peterkarlberg @rapport @Iran @Israel @svtnyheter Var du o besökte Maidam? Själv var jag där under 8 dagar. Håller inte med om din verklighetsbeskrivning.
Visa på X →@AgnesWold Nej inte ett ord - pinsamt!
Visa på X →@peterkarlberg @rapport @Iran @Israel @svtnyheter Följer olika media samt personer från Mellanöstern. Den bild jag får i min bubbla är att det är avsevärt mycket större än det som framgår hos SVT o ST. Dock alltid svårt att bedöma på avstånd. Var själv med på Maidam i Ukraina även då ”missade” SVT/SR vad som faktiskt hände.
Visa på X →Pinsamt @rapport när tänker ni upplysa svenska folket om att det pågår en revolution i @Iran? Eller är det så illa att om det inte handlar om judar o @Israel så är det ingen nyhet? @svtnyheter
Visa på X →Tystnaden är öronbedövande!
Visa på X →De som följer mig vet att jag vid flera tillfällen sagt att Iran kommer förändras. Fyra skäl för detta: - en ung befolkning - ungdomarna är trötta på en extrem form av islam - allt fler blir kristna - regeringen har misslyckats med allt Hoppas förändringen sker utan blod!
Visa på X →När man ser kommentarerna i denna tråd kan jag inte sluta att fundera över vart alla galningar kommer ifrån? Inte ens på nyår klarar dom av att uppträda normalt ;-)
Visa på X →Ett på många sätt tungt år går nu mot sitt slut. Ett år som präglats av krig och oroligheter. Vi har också sett hur gängkriminalitet och våld drabbat oss Jag hoppas att vi under 2026 kommer att arbeta tillsammans för att skapa ett tryggare Sverige! Gott Nytt År!
Visa på X →