Spännande talare och viktig konferens i Wien imorgon där jag är med i programmet. Se mer på: http://www.austrianworldsummit.com/event https://x.com/asfinag/status/870236496749572096
Visa på X →241
inlägg
Fullmäktiges ordförande ny ordförande för AER - Västra Götalandsregionen http://www.vgregion.se/nyheter/nyhetslista/magnus-berntsson-ordforande-i-aer/ #
Visa på X →Film i Västs samproduktion The Square av Ruben Östlund vinner Guldpalmen i Cannes http://filmvast.se/film-i-vasts-samproduktion-the-square-av-ruben-ostlund-vinner-guldpalmen-i-cannes/
Visa på X →Please help support Kristdemokraternas nya logga, add a #Twibbon now! http://twibbon.com/support/kristdemokraternas-nya-logga/twitter
Visa på X →KD skrotar vitsippa som partisymbol http://www.aftonbladet.se/a/3aWQe
Visa på X →Tacksam för tilliten då jag idag utsetts till ordförande för regionfullmäktige. Ska göra mitt bästa för att leva upp till förtroende! #vgpol


Vill bara meddela att jag är i säkerhet även om jag passerade House of Parliament o platsen för dådet bara 10-15 min innan det hände #london
Visa på X →Ett lite klipp från min hälsning till Psykiatrikongressen i Göteborg igår. https://www.facebook.com/KDVastraGotalandsregionen/videos/1375234459201909/
Visa på X →Väldigt roligt och hedrande! http://wp.kristdemokraterna.se/vg/magnus-berntsson-blir-ny-ordforande-i-regionfullmaktige/ #vgpol
Visa på X →Flankerad av @idalindtveit och @ChristianCkd ordföranden i @KrFU respektive @KDUSverige igår på Yepp's 20 års jubileum i Rom.


Film i Västs samproduktion EN MAN SOM HETER OVE dubbelt Oscarsnominerad http://filmvast.se/film-i-vasts-samproduktion-en-man-som-heter-ove-dubbelt-oscarsnominerad/
Visa på X →Jippi! En man som heter Ove nominerad till Oscar! @filmvast
Visa på X →Här kan du läsa ett informativt reportage om Film i Västs nya VD @mikaelfellenius och vilka frågor bolaget prioriterar närmast. https://x.com/filmvast/status/823514077607690240
Visa på X →KD: Pensionärer ska inte betala mer i skatt http://www.svt.se/nyheter/inrikes/kd-pensionarer-ska-inte-betala-mer-i-skatt?cmpid=del:pd:ny:20161216:kd-pensionarer-ska-inte-betala-mer-i-skatt:nyh via @svtnyheter
Visa på X →Twittra om andra på samma sätt som du själv vill bli twittrad om - Gyllene regeln bör vara en etisk vägledning även i sociala medier!
Visa på X →Rekryteringen är klar! Som ordförande i Film i Väst är jag glad att få presentera... https://x.com/filmvast/status/791609126585405441
Visa på X →På besök hos OSCE i Wien för att lyssna på dragningar om säkerhetsläget samt om deras arbete med mänskliga rättigheter. https://x.com/europeanregions/status/790897830235893760
Visa på X →"En Byggare, en Krögare och en Läkare", Jan Bylund presenterar panelen med företagare som kommenterar @DavidLega & @KD_Gbg företagartrapport


@Hakan_Li Det är svårt med skyltar. Jag fick en skylt en gång där det stod att jag representerade "Vastra Gotland".
Visa på X →Nu inleder @SophiaAlexand och Malcolm Dixelius @sharemusicswed temadag "Jämlik scen" #jamlikscen


Ska precis som Joe Biden vara på möten i Stockholm idag. Har dock lämnat bilen hemma så inget trafikkaos pga mig! https://x.com/nyheterna/status/768685626405298176
Visa på X →.@RecycleforEssex Speaking about recycling, found your garbage bin on Väderöarna (SWE) 58°35'N 11°05 O @Tendring_DC


Norges ambassadör @kai_eide deltar i seminariet "Dags för Norgeförhandlingen" i #almedalen #västsvenskaarenan


Utsikten från #vastsvenskaarenan , där regionfrågan nu diskuteras, är fantastisk! @VGRiAlmedalen


Axel och jag! https://x.com/vgrialmedalen/status/749983567241940996
Visa på X →