Tröttsamt att jag hamnar hos kronofogden om jag inte betalar smutskastningskampanjer mot mitt eget parti... #svpol https://x.com/meijerlouise/status/903606971496050688
Visa på X →400
inlägg
Tur vi har fri och oberoende media #svpol

Jag har fått lära mig att en extra hundring i skatt har alla råd med, bidragshöjnigar på samma summa gör enorm skillnad. Konstigt, #svpol https://x.com/benjamindousa/status/901819009376636932
Visa på X →Tyvärr kom det i skymundan i media... #svpol #säkpol https://x.com/renatelarssen/status/901012408935878656
Visa på X →Julia säger det de flesta tänker! https://x.com/annjuliaviola/status/900345555666083840
Visa på X →@BenjaminDousa Härligt att höra!
Visa på X →Ytterligare argument för att tillåta gårdsförsäljning #svpol https://x.com/kvestergren/status/897346295706398724
Visa på X →@helenananne Välkommen Nanne!
Visa på X →Har idag fyllt i min presentation inför provvalet. Första ordet är "liberal" de två sista är "Laissez Faire". Jag är nöjd 👌 #svpol
Visa på X →@annikanc @oroande Jag röstar också på dig Annika!
Visa på X →Letade efter en ledare som tar ansvar i en svår tid. Löfven är försvunnen, men Reagan hänger stabilt på väggen. #varärlöfven #svpol


@CarlsamuelJ Gör du ju alltid ändå ;)
Visa på X →Ganska talande beskrivning 😅😄 https://x.com/marcusoestman/status/875041148393447425
Visa på X →Ironin i dettav😂😂 https://x.com/karinskuriosa/status/870228400195211264
Visa på X →@markuskonow Beror ju på om du ska till Dalarna eller Småland 🤔🤔
Visa på X →Igår var en stor dag! Äntligen beslutade riksdagen att veterandagen, 29 maj, ska bli allmän flaggdag i Sverige! #veterandagen #svfm #säkpol https://x.com/eriktaby/status/859779649148252160
Visa på X →Verkar som årets #skolriksdag är riktigt bra. Saknar att vara skolpolitiker. #utbpol #skolpol
Visa på X →Äntligen! En liten, men väl så viktig symbolfråga! 🇸🇪🇸🇪#svfm #säkpol #föpol https://x.com/annickaengblom/status/855447807590846471
Visa på X →@sashilito Mäktigt!
Visa på X →@EmmaOphus Och den naturliga konsekvensens är då att det inte heller finns årsdag, men det har gått bra för mig ändå 😅
Visa på X →@EmmaOphus Jag har klarat mig bra utan en sådan dag länge 👍
Visa på X →Word! https://x.com/mikaelgrev/status/852909106096635904
Visa på X →@henrikfroberg Ser det snarare som jag fått grundserien gratis isf 😉
Visa på X →@MikaelSthlm @fredsbaskrarna @sydsvenskan Det är förvisso bra, synd deras partikollegor i riksdagen skickar förslaget på återremiss #svfm
Visa på X →@SzulcArtur @Cornubot Tämligen svårt att förebygga utan att förstå vad som bakomliggande drivkrafter.
Visa på X →