Slutreplik: Samarbete är inte synonymt med Nato https://www.altinget.se/sakerhet/artikel/slutreplik-samarbete-ar-inte-synonymt-med-nato#.WrOJW19D7XI.twitter
Visa på X →253
inlägg
V: 'En militärt alliansfri nation bygger fred' https://www.altinget.se/artikel/v-en-militart-alliansfri-nation-bygger-fred#.WqDwWnM5n3M.twitter
Visa på X →@rolflindahl @emmabutte35 @SvD Härligt att stödet mot kärnvapen är så stort. Jag skäms för att Sverige ännu inte skrivit på FN konventionen.
Visa på X →Nu i rätten i #Turkiet #AliGharavi #IdiEser och övriga #Istanbul10 måste frias och friges. Att kämpa för MR är inte ett brott.
Visa på X →V: Regeringen fegar ur om Västsahara | SvD https://www.svd.se/v-regeringen-fegar-ur-om-vastsahara
Visa på X →Bra diskussioner på Vänsterdagarna om vikten av rörelse för antiimperialistisk solidaritet. https://x.com/attiandersson/status/914056511579713537
Visa på X →Sverige måste följa domen utfärda rekomendationer till företag o investerare om att inte handla med det ockuperade Västsahara. https://x.com/emmausstockholm/status/912758995747840000
Visa på X →@birgittaohlsson kommer att sakna din färgstarka personlighet.
Visa på X →Alliansfriheten har hållit oss utanför krig i 200 år. Vad är det för fel med det? Varför liera oss med en krigsallians som NATO? https://x.com/lundbergaleksa/status/909863117454299136
Visa på X →@emmausstockholm @margotwallstrom Jag fortsätter ligga på om Västsahara. Hög tid att något händer.
Visa på X →@vansterpartiet @RFSU @linde_hans @Aftonbladet Stort Grattis till Hans Linde. RFSU har gjort ett klokt val.
Visa på X →Bra av EU-nämnden. Sverige måste Stå upp för folkrätten. https://x.com/fornarve/status/867391433476644867
Visa på X →Bakslag för regeringen om Västsahara - Nyheter (Ekot) http://t.sr.se/2qVNs1Z via @sr_eko
Visa på X →@OhlyLars Stor Grattiskram till det fina uppdraget
Visa på X →Det är viktigt att skapa en stor bredd i solidaritetsarbetet med Västsahara. Det är bara så vi kan nå framgång https://x.com/emmausstockholm/status/854649247584718848
Visa på X →Bra och välbesökt seminarium om Västsahara i Riksdagen. https://x.com/emmausstockholm/status/854634008881311744
Visa på X →Vårt deltagande i priscermin för Egyptens främsta feminist Mozn Hassan uppmärksammas i Egyptisk press https://x.com/rlafoundation/status/846331432859521025
Visa på X →Moderaterna gör sitt yttersta för att försvara flörten med rasisterna. Sorgligt https://x.com/anderslindberg/status/845666498001752064
Visa på X →Fantastiskt att gå delta på priscermonin i Kairo och att få möta Mozn och alla modiga kvinnor i Kairo som kämpar i ett tufft klimat. https://x.com/rlafoundation/status/845722001373364224
Visa på X →Hög tid att bankerna får bidra lite mer till att skapa ett tryggare samhälle efter år av rekordvinster https://x.com/anderssonulla/status/835407568256258048
Visa på X →Äntligen. Det är hög tid att stärka arbetsrätten. Hoppas s-kongressen ger sitt stöd. https://x.com/nooshiit/status/832946559994228737
Visa på X →Bra att Europarådet diskuterar näthat. Jag talade och föreslog bl a stt en ombudsman för internet bör inrättas https://x.com/pace_news/status/824565314054660097
Visa på X →@Sibelyigitalp Tack Sibel. Det var underbart att träffa dig. Du är en hjältinna. Jag lovar att följa dig och agera om något händer dig.
Visa på X →@fornarve Vi stoppades vid fängelseportarna igen, men vår solidaritet når fram.
Visa på X →Jag och den HDP parlamentariker som jag är fadder för utanför fängelset där Demirtas sitter.

