Ansträngning ska löna sig i Sverige. Moderaternas nya vallöfte är därför att sänka skatten för alla som arbetar och har arbetat med upp till 1 000 kronor i månaden. Det är rättvist att den som anstränger sig får behålla mer av sin egen lön. De rödgrönas vallöften innebär tvärtom att skatten skulle behöva höjas 4 400 kronor per månad för en vanlig familj. Vad väljer du?





