Polisen visar upp sig i Boden 👌😁

659
inlägg
Polisen visar upp sig i Boden 👌😁

Glad midsommar
Visa på X →Midsommar i Boden 🇸🇪🇸🇪
Visa på X →De ska hålla Gästrikeskogarna brandfria i sommar – Gefle Dagblad https://www.gd.se/gavle/de-ska-halla-gastrikeskogarna-brandfria-i-sommar/
Visa på X →Forssell: Medierna ger missvisande bild av utvisningarna – Kvartal https://kvartal.se/lindashanwell/artiklar/forssell-medierna-ger-missvisande-bild-av-utvisningarna/cG9zdDoxMzQxMDg
Visa på X →I Boden åker man snöskoter året runt förstås! På vintern på snö och på sommaren på älven i hög fart 😀

Kritiken mot Trump: profiler och republikaner om kriget mellan USA och Iran. https://www.svd.se/a/bO7R0v/kritiken-mot-trump-profiler-och-republikaner-om-kriget-mellan-usa-och-iran
Visa på X →@mats738 Stämmer!
Visa på X →@snff94 Numera renoveras vägarna
Visa på X →Kolla in beckmansasikters video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNR3xRsbG/
Visa på X →Lagercrantz: ”Jag kommer alltid att stå till vänster” | Dagens ETC https://www.etc.se/kultur-noje/david-lagercrantz-jag-kommer-alltid-att-sta-till-vanster
Visa på X →Det gör dom ifall det skulle bli en mörkröd mp/s regering förstås. Då skulle hela deras nyhetsrapportering förändras förstås. Nu ska vi andra se till att det inte händer utan att det blågula laget fortsätter att styra Sverige!
Visa på X →@damien715 @sr_ekot Tack för frågan. Jag opinionsbildar såväl internt i M som externt. När det gällde PS propositionen så skulle 4 partier komma överens.
Visa på X →Jag är född och uppvuxen i Boden som var och är en av Sveriges absolut viktigaste platser för det svenska försvaret. Det svenska försvaret är din trygghet för din frihet. Du vill handla med kronor och inte med rubel! Två partier som ställer upp i valet vill rasera det svenska försvaret och vill att Sverige ska lämna Nato - liksom de unga socialdemokraterna vill. Vill du värna din frihet och ett starkt försvar så röstar du på Moderaterna och det blågula laget i valet i höst!
Visa på X →Det är dom där andra som ska cykla med lådcyklar - inte mp toppar förstås 😉
Visa på X →Ren slump förstås av @Aftonbladet / @Nyheterna
Visa på X →Det finns inte många miljöpartister i Norrbotten - heller - men stora fina bilar 😀🚙⭐️

Lars Beckman (M): Här är alla fulvinklingar media gör https://youtu.be/ROYDZXyT8fU?is=E_nCnPfVXcm_-JFm via @YouTube
Visa på X →Du ska välja vem som duschar dig – Arbetarbladet https://www.arbetarbladet.se/debatt/du-ska-valja-vem-som-duschar-dig/
Visa på X →SVT betalar 100 miljoner kronor för att minska personal - Dagens Media https://www.dagensmedia.se/ljud-och-rorligt/tv/svt-betalar-100-miljoner-for-att-bli-av-med-85-medarbetare/
Visa på X →Ny öppning för Limötrafik: ”Besked nästa vecka” – Gefle Dagblad https://www.gd.se/gavle/ny-oppning-for-limotrafik-besked-nasta-vecka/
Visa på X →@EllenJuntti ⭐️
Visa på X →” någon” närstående försöker via fula knep och trix påverka coca-cola konsumtionen hos sin man 😂😂

Norrbotten 😀🇸🇪🚙

@RobertSloberg @Aftonbladet @Nyheterna De ägs av Schibstedt och i medierna i början av året som egentligen handlade om Aftonbladet radio berättade man om koncernens samarbete mellan redaktionerna
Visa på X →