Stefan Löfvén inleder årsmötet för SAMAK, Arbetarerörelsens nordiska samarbetsorganisation. #samak16


116
inlägg
Stefan Löfvén inleder årsmötet för SAMAK, Arbetarerörelsens nordiska samarbetsorganisation. #samak16


@haag_c @meralkadir Vi läser dina Twitter-inlägg. Allvarligt; ibland är det för mycket pillande.
Visa på X →"Europa är Sveriges viktigaste säkerhetspolitiska plattform." Anna Kinberg Batra, M-ledare. #fofrk
Visa på X →Nya Överbefälhavaren Micael Bydén. "För 11 dagar sedan började arbetet med att genomföra försvarsbeslutet." #fofrk


@davosmooth Sverige deltar i internationella insatser som har olika ledning, främst FN, EU eller NATO.
Visa på X →Viktigt att våra soldater i internationella insatser och deras familjer känner att de har regeringens stöd , säger Peter Hultqvist. #fofrk
Visa på X →Här kan man följa Rikskonferensen i direktsändning och sedan även i efterskott. https://x.com/FolkochForsvar/status/686224523948126208
Visa på X →Intressant läsning för den som vill veta mer om svenskarnas syn på säkerhetsfrågor. https://x.com/FolkochForsvar/status/686217405933182976
Visa på X →Nu Lettlands President, Raimonds Vejonis. "Sveriges neutralitet och alliansfrihet har tjänat er väl." #fofrk
Visa på X →@margotwallstrom "Det är skillnad på medlemskap och samarbete." Utrikesministern om Sverige och NATO. #fofrk
Visa på X →@margotwallstrom "Utrikespolitiken är vår främsta försvarslinje." Utrikesministern inledningstalar. #fofrk
Visa på X →@DessiLiljevall Titta in så kan vi förhandla om det. :-)
Visa på X →1 dag kvar... Imorgon börjar 3 dagars #säkpol #föpol diskussioner på #fofrk följ debatten på http://folkochforsvar.se/rikskonferensen.html
Visa på X →2 dagar kvar... 10-12 jan deltar jag på Folk och Försvars Rikskonferens #fofrk #säkpol #föpol #krisberedskap http://folkochforsvar.se/rikskonferensen.html
Visa på X →3 dagar kvar...
Visa på X →SvD: Experter sågar regeringens budget Nej! Borgerliga intresseorganisationer förtvivlade när skatten höjs. #BP16
Visa på X →@EngstrmHillevi Grattis! Både till dig och till Upplands Väsby!
Visa på X →@Arkelsten Tack, bra teamwork!
Visa på X →Idag vald till ordförande i riksdagens utrikesutskott. #svpol #sibohuslän
Visa på X →Trött? Det är jag med. Känn inte efter mer. Nu jobbar vi vidare hela dagen för Val(S)eger! #val2014 #SiBohuslän
Visa på X →@staffanlandin @MagnusWalan @UrbanAhlin @Bistandsdebatt Då tar vi paus då, hörs imorgon.
Visa på X →@staffanlandin @MagnusWalan @UrbanAhlin @Bistandsdebatt 48 mdr på fyra är det som MV anger. Fler flyktingar och längre handläggningstid.
Visa på X →@MagnusWalan @UrbanAhlin @Bistandsdebatt Nej jag trixar inte Magnus. Dags för dig att svara på frågan.
Visa på X →@staffanlandin @MagnusWalan @UrbanAhlin @Bistandsdebatt 2013 hade Sverige 35 000 asylsökande.
Visa på X →@staffanlandin @MagnusWalan @Bistandsdebatt 48 mdr är på fyra år. Finns alla anledning att analysera.
Visa på X →